• poppa01

    vill feminister att vita män ska försvinna?

    via invandring så ska vita män bli en pytteliten minoritet i deras egna länder?

    icke-vita män kan inte vara rasister, sexister och homofober, därför är vita män fienden enligt feminister.

    vad gör vita män för att motarbeta feminism?

  • Svar på tråden vill feminister att vita män ska försvinna?
  • v i r r a

    Hahah! Vore det inte rimligare att fråga sig vad som görs för motverka rasister, sexister och homofober

  • Bullfighter
    v i r r a skrev 2018-08-13 22:21:17 följande:

    Hahah! Vore det inte rimligare att fråga sig vad som görs för motverka rasister, sexister och homofober


    Absolut ingenting görs för att motverka detta. Tvärtom.
  • Bullfighter
    CarinaL26 skrev 2018-08-13 23:26:59 följande:


    Nu har du verkligen överträffat dig själv!
    Jag tycker det är hemskt med män som gillar att grilla, kolla på fotboll och dricka öl. I mitt Sverige får man inte ha dessa fritidsintressen.
  • Totinona11

    Jag vill att du ska försvinna- så.med logiken dessa trådar brukar ha antar jag att svaret på din fråga är ja.

  • m cool j
    matilda maräng skrev 2018-08-14 07:16:18 följande:

    Jaha, är det synd om männen nu igen? Jösses amalia ...


    En del kanske tycker det. Jag har dock svårt att tycka synd om mannen p.g.a lite hat från diverse pantade feminister.

    Men en seriös fråga: Vad tror ni att ni vinner på att skapa hatstormar mot vanliga män bara för att de i era ögon har "fel" fritidsintresse? (d.v.s grilla, dricka öl och kolla på fotboll)
  • Nimzay

    Hmm nja, är väl främst den riktigt extrema och knasigaste varianten av feminister som tycker och resonerar så.

    Men som svar på din fråga hoppas jag btw att de flesta män (samt kvinnor med vett i skallen) helt enkelt tar avstånd från dessa knasiga extremfeministers åsikter och verklighetsfrånvända värlsbild, och därmed tänker jag mig att dessa knäppskallefeminister förhoppningsvis inte kommer vidare långt med det de förespråkar och står upp för om nästintill ingen håller med dem.

  • K Kalle
    poppa01 skrev 2018-08-13 22:11:38 följande:

    via invandring så ska vita män bli en pytteliten minoritet i deras egna länder?

    icke-vita män kan inte vara rasister, sexister och homofober, därför är vita män fienden enligt feminister.

    vad gör vita män för att motarbeta feminism?


    Du borde seriöst söka hjälp för dina vanföreställningar!
Svar på tråden vill feminister att vita män ska försvinna?