• Anonym (Mannen)

    Helt såld på rakad fitta.

    Hej alla!

    Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

    Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

    En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

  • Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (Mannen) skrev 2018-08-17 13:21:10 följande:

    Hej alla!

    Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.

    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

    Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

    En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?


    Man får gratulera! Tänk om kvinnor i större utsträckning förstod att det ofta är sådana här små detaljer som kan vända både sex och samliv till det bättre. Jag har själv rakat mej de senaste åren. Har frågat om inte hon skulle kunna testa det med, men icke. Förresten, det enda jag kan tycka är lite motbjudande med att slicka musen (de fåtal gånger man nu får det) är just håren man får i munnen å näsan. Hade ju varit Mums mums om det varit helt slätt =)
  • Anonym (Buskman)

    Vi är runt 60. Jag har ansat runt kuken och bett henne göra likaledes. Det gör hon inte. Men hon har inget emot att jag ansar henne. Har skaffat en trimmer som jag klipper med runt skåran. Ingen hårtofs i munnen längre, mysigt.

    Men hur får man sin kvinna att bejaka sin lust...

  • Hasse99

    Min kvinna går på en salong och vaxar musen den vart så mycket lenare än att raka och så varar det längre innan stubben kommer och stråna är då mycket mjukare hoppas hon aldrig slutar med det.

  • Anonym (Slickvänligt)

    Min man har utfört oralt på mig nyligt tack vare en len mus. Det var helt fantastiskt så han kommer få fortsätta se en rakad mus :)

  • Anonym (Hår :()

    Min fru kan mot vissa motprestationer raka blygdläpparna, men rör inte håret på venusberget.

    Några gånger har hon rakat någon form av landningsbana, men eftersom hon inte har någon vettig metod att få det lent och har grovt och kolsvart hår blir det inte speciellt upphetsande...

    Får väl försöka fortsätta tjata och lirka. Kul att höra att ts äntligen fått en len fitta! Man får väl vänta och se, vi har ju förhoppningsvis många år kvar.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Hår :() skrev 2018-08-17 15:52:53 följande:

    Min fru kan mot vissa motprestationer raka blygdläpparna, men rör inte håret på venusberget.

    Några gånger har hon rakat någon form av landningsbana, men eftersom hon inte har någon vettig metod att få det lent och har grovt och kolsvart hår blir det inte speciellt upphetsande...

    Får väl försöka fortsätta tjata och lirka. Kul att höra att ts äntligen fått en len fitta! Man får väl vänta och se, vi har ju förhoppningsvis många år kvar.


    Lyckost, kolsvart fittbuske är ju så sjukt sexigt.
  • felicityporter

    Jag upplever att helrakad fitta är vanligast på kvinnor i 25-35 årsåldern, äldre har sällan helrakat och yngre har ofta helrakat - men förvånansvärt många har buske nu jämfört med när jag var i övre tonåren då de flesta (snygga) tjejer skulle ha den helt rakad och vi har så att säga fortsatt med det nu när vi är 25-35. Det är såklart en form av mode och sådant går alltid i cykler.

  • Anonym (Wow.)

    Kul för dig ta. Och jag tycker att det är helt fantastiskt att ni varit ett par i 40 år. Gratulerar. Det är nog inte vanligt idag. Hoppas att ni får många lyckliga år tillsammans.

  • Anonym (Man 37)

    Min tjej tappade allt hår under en behandling (medicinsk) och jag berättade att jag gillade hur len den var och framförallt att man kunde se den. Har inte sett hennes fitta så tydligt under typ 10-15 år. Jag både gillade mjukheten och att titta på den under den tiden. Efter ett tag fick hon tillbaka håret och då även på fittan.

    För några månader sedan märkte jag att den var nyrakad igen till min förtjusning. Jag påtalade åter igen för henne hur len och fin den är och hon har fått väldigt mycket oralt första tiden. Nu verkar hon hålla i rakningen och inte mig emot, snarare tvärtom.

    Jag tror även det har att göra att vi kollade lite porrfilm tillsammans. Hon valde filmer på mobilen och i porren ör ju alla rakade (typ).

    Just att slippa få hårstrån i munnen och att se och känns hur len den är är faktiskt det bästa. Älskar hennes rakade fitta. Kom inte och säg att man inte får hår i munnen av att slicka en hårig fitta, jag har slickat flera och återkommande är hårstrån i munnen. Nu slipper jag det och är väldigt nöjd.

  • Sexlicens

    Min fru är sedan 7-8 år tillbaka helt rakad, vilket uppskattas av både mig och hennes älskare.

    Om nån nu funderar så är även helt rakad:)

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.