• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (rakningsservice)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-11-06 23:16:29 följande:
    440 pix. Vaxar en gång per månad året runt. Ompyssling och kvalitetstid. Obeskrivligt lent och skönt. Inbjuder till mjuka våta upptäcktsfärder för min makes ljuvliga tunga. Värt varje krona många gånger om. Rekommenderas varmt... och vått... och omslutande....
    Vad heter en sån salong ?
    Vilken stad går du i ??
    Man eller kvinna rakar vaxar dig  ??
  • Anonym (Flint)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-11-06 23:16:29 följande:

440 pix. Vaxar en gång per månad året runt. Ompyssling och kvalitetstid. Obeskrivligt lent och skönt. Inbjuder till mjuka våta upptäcktsfärder för min makes ljuvliga tunga. Värt varje krona många gånger om. Rekommenderas varmt... och vått... och omslutande....

Det var den billigaste brazilian vaxning jag hört talas om!
  • Anonym (Omg)

Hahahaha ???? Jag fattar inte vad det är som får vissa människor att associera ett rakat kön till pedofili! Det får mig alltid att tänka att den personen förmodligen är orolig för sin egen pedofila läggning

• Anonym (Theådåra)

Är van med buske å så

• Anonym (Maggan)

Ja för mig är det vanligt , har alltid rakad fitta. Inte minst när jag ska träffa min kk

• BENNY12345

Hej jag håller helt med dig. 

Min fru har varit rakad i över 30 åt nu. Hon har inte särskilt mycket hår på fittan men under somrarna ser jag till att raka bort hela den lilla busken. Fittan ser bättre ut, blygdläpparna liksom tar för sig mer.

Alla killar som går förbi på stranden stannar upp lite. I många fall kan man faktiskt se hur kuken reser sig på  på dem, Det händer ofta att de  sätter sig ner någon meter framför henne och börjar runka när hon  ligger på ryggen eller sitter och läser. Med benen isär  förstås,.

Det är något vi gillar både hon och jag.
    Hör gärna av dig med mobilnummer så man vi prata om läckra fitto och kanske byta några bilder

Hälsningar  Benny

.

.

• SBlovelyMan

Hon får ha fittan som hon vill och de senaste året är det helrakat som gäller. Härligt tycker jag.

• Postman

Jag förstår inte denna fixering vid kvinnors underliv som många har. Jag är totalt ointresserad utav hur hon eller andra kvinnor ser ut därnere.

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.