• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Underbaraälskade

Härlig överraskningSkrattande
    Kanske är din tur att överraska tillbaks nu då!?

Vi är bägge helt rakade och att ha sex så med den närheten är sjukt härligt,använd gärna lite olja för att höja känslan ytligare....  Flört

• Anonym (Lisa)
    Sexlicens skrev 2018-08-19 10:25:32 följande:
    Härligt Lisa och alla andra tjejer/kvinnor som väljer att raka sig. Älskar personligen att slicka och det är så mycket skönare när man slipper hår i maten:)

Jag har rakat mig sedan jag var 14år för jag tyckte att det var så fult när jag fick min buske och killen gillar det ju också
  • Anonym (Hmmm)

Fittor funkar när de är rakade ...gillar att få göra det. Funkar även som bara trimmade och även som buskiga om hon som har den tycker om det man gör och den är ren och fräsch. Gäller väl samma för en kuk kan jag tro ...
    Stora eller små bröst???? Gäller väl samma skulle jag tro.

• Anonym (Mannen)
    Underbaraälskade skrev 2018-08-19 19:54:25 följande:

Härlig överraskningSkrattande
    Kanske är din tur att överraska tillbaks nu då!?

Vi är bägge helt rakade och att ha sex så med den närheten är sjukt härligt,använd gärna lite olja för att höja känslan ytligare....  Flört

Har varit rakad några år, började raka mig som en hint till henne men trivdes med känslan så jag fortsatte, det tog ju några år men klart värt väntan, hoppas hon aldrig slutar.
  • Anonym (Hår :()

Testade att raka bort allt mitt eget hår, men frun ville inte ligga med ett litet barn så jag fick inget alls förrän det växt ut igen :(

• Anonym (Varför?)

Jag tycker att kvinnor skall ha hår, rakat fatta, verkar bisarrt och äckligt, får mig att tänka på äckliga pedofiler, som vill ha små nakna. Tvi!

• Anonym (Pelle)

Bättre med ansat hår kring fittan, känns kvinnligare och fräschare, för att inte tala om mindre porrskadat.

• Anonym (Man 37)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-08-20 19:33:30 följande:

Jag tycker att kvinnor skall ha hår, rakat fatta, verkar bisarrt och äckligt, får mig att tänka på äckliga pedofiler, som vill ha små nakna. Tvi!

Skulle min sambo och dotter stå bredvid varandra skulle jag se skillnaden även om båda saknar hår. Den ena är 35 år och den andra 7. Det är inte håret det hänger på om man vill se skillnaden på en vuxen och ett barn. Du kan lägga ner pedofilsnacket för det håller inte i ditt fall.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.