Rättar till sitt hår hela jävla tiden
Alltså allvarligt talat. Jag var på typ en date igår. Hon hade satt ut 103 år på Tinder så jag hade ingen koll på hur gammal hon var. Det visade sig att hon var nyss fyllda 18 & var det vackraste jag sett. Jag hade ingen ålder alls på min Tinder så vi hade ju bara matchat på foton & lite text. Bytt till whatsapp men knappt skrivit mer än några få saker innan jag föreslog att ses. Vi åt och hade trevligt. Hon frågade om min ålder & som vanligt när jag träffar väldigt unga så är jag förberedd på en reaktion. Vill de bara ha sex skiter de i åldern men vill de ha förhållande så blir det inget (oftast). Denna tjejen är en seriös tjej och ingen antydan till intresse för sex med mig. Ändå föreslog hon ny träff idag. Vi sågs & hon var ännu vackrare. Samma seriösa tjej men återigen föreslår hon att vi ska ses på Måndag igen.
Hon pillar på & rättar till sitt hår & kläder hela tiden under dagens date. Detta brukar ju sägas vara ett tecken på intresse men min undran är väl om det inte kan vara så att hon rättar till sitt hår fastän hon inte är intresserad? Att hon föreslår att ses igen & igen kan väl också tyda på att hon inte är intresserad av en relation med mig utan bara tycker att jag är trevlig att umgås med?
Vad säger ni tjejer om detta? Kan tilläggas att vi inte har en flirtig ton alls varken i textande eller i samtal.