• Anonym (Sex!!)

    Inget sex på 1år! Så trött på mitt förhållande, vill ha sex nuu!!!!

    Nu är det snart 1 år sedan jag och sambon hade sex. Förstå min frustration. Han vet om att jag inte kan vara i ett förhållande utan sex (vem kan det?) Uppenbarligen min sambo, men jag klarar inte av detta längre, han är så jävla tråkig och jag går mest omkring och är less. Vi har småbarn och vore det inte för dom så hade jag flyttat på en gång. Just nu vill jag bara känna attraktion till ngn, känna mig åtrådd. Känns som mitt liv rinner iväg just nu, jag är i 30års åldern och ser väldigt bra ut så jag skulle inte ha ngt problem med att hitta ngn som verkligen gav mig uppmärksamhet och kärlek. Hur skulle ni göra? Hitta en KK och så småningom lämna eller lämna först?

  • Svar på tråden Inget sex på 1år! Så trött på mitt förhållande, vill ha sex nuu!!!!
  • Anonym (Örh)

    Man är ju en ganska värdelös människa om man är otrogen, så bästa alternativ är att lämna, alternativt göra det väldigt klart för honom att jag kommer lämna eller vara otrogen utan sex. Att gå bakom ryggen gör bara löss.

  • Anonym (Sex!!)
    Anonym (Örh) skrev 2018-08-19 15:08:57 följande:

    Man är ju en ganska värdelös människa om man är otrogen, så bästa alternativ är att lämna, alternativt göra det väldigt klart för honom att jag kommer lämna eller vara otrogen utan sex. Att gå bakom ryggen gör bara löss.


    Otrohet är uselt jag vet. Men jag har ju pratat om detta med honom och varit tydlig men han verkar inte ta till sig det. Jag har många ggr tänkt säga att nu hittar jag ngn som ger mig det jag behöver dvs sex eller så skärper du till dig.
  • Ällingen

    Först och främst måste du och han sätta er ner och prata. Du måste vara tydlig med vad du tycker, känner och vill. Och han måste tala om för dig vad som gör att han inte vill ha sex. Kan ni inte komma överens och/eller bli mer kompatibla, då är det dags att skiljas åt. För till slut kommer det att genomsyra hela förhållandet.

  • Anonym (Okej)

    Du kanske har gjort något att han anser dig vara avtändande. Kan vara pga massa tjafs och bråk? Varit ofräsch under långa perioder? Du kanske luktar i underlivet? Felet behöver inte ligga hos honom. Något hos dig skapar kanske problemet. Om det har gått ett helt år sen sist ni hade sex och han ff undviker sex så är han nog redan otrogen sen långt tillbaka.

  • Anonym (Örh)
    Anonym (Sex!!) skrev 2018-08-19 15:15:26 följande:
    Otrohet är uselt jag vet. Men jag har ju pratat om detta med honom och varit tydlig men han verkar inte ta till sig det. Jag har många ggr tänkt säga att nu hittar jag ngn som ger mig det jag behöver dvs sex eller så skärper du till dig.
    Ja men då har du ju gett honom chansen och varit tydlig med hur du tänker och känner, då skulle jag inte kalla det smyga bakom ryggen på samma sätt. Då är det ju faktiskt hans tur att ge.
  • Anonym (Sex!!)
    Salmiakk skrev 2018-08-19 15:40:14 följande:

    Av vilken anledning vill han inte ha sex?


    Om jag det visste, han säger ju ingenting.
  • Anonym (Sex!!)
    Salmiakk skrev 2018-08-19 15:40:14 följande:

    Av vilken anledning vill han inte ha sex?


    Om jag det visste, han säger ju ingenting.
    Anonym (Okej) skrev 2018-08-19 15:20:00 följande:

    Du kanske har gjort något att han anser dig vara avtändande. Kan vara pga massa tjafs och bråk? Varit ofräsch under långa perioder? Du kanske luktar i underlivet? Felet behöver inte ligga hos honom. Något hos dig skapar kanske problemet. Om det har gått ett helt år sen sist ni hade sex och han ff undviker sex så är han nog redan otrogen sen långt tillbaka.


    Det är snarare han som är ofräsch. Han är dålig med att sköta munhygienen och även kroppshygien, men han luktar inte illa konstigt nog. Känns som han tappat lusten till allt, han bryr sig varken om sig själv eller mig.

    Otrogen är han inte och det kan jag säga med 110% säkerhet, finns inget utrymme för honom att kunna vara det.
  • annaståhl
    Anonym (Sex!!) skrev 2018-08-19 16:01:14 följande:
    Om jag det visste, han säger ju ingenting.

    Det är snarare han som är ofräsch. Han är dålig med att sköta munhygienen och även kroppshygien, men han luktar inte illa konstigt nog. Känns som han tappat lusten till allt, han bryr sig varken om sig själv eller mig.
    Otrogen är han inte och det kan jag säga med 110% säkerhet, finns inget utrymme för honom att kunna vara det.
    Är ni möjligtvis överviktiga?
  • Anonym (U2)
    annaståhl skrev 2018-08-19 16:03:32 följande:
    Är ni möjligtvis överviktiga?
    Vad har det med saken att göra?
Svar på tråden Inget sex på 1år! Så trött på mitt förhållande, vill ha sex nuu!!!!