Inlägg från: Anonym (Heltsjukt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heltsjukt)

Vad ska/borde jag göra

Såhär är det. Jag är gift och har barn, maken är för närvarande utomlands.

Även jag befinner mig utanför Sverige, och jag bestämde mig för ca 1 månad sedan att anlita en PT. Nu är det så att vi har kommit väldigt nära varandra. Han är mycket äldre än mig, men ser bra & attraktiv ut.

Vi har även umgåtts efter träning osv. Jag har varit hos honom...vi tog 2 öl i balkongen..och han började kyssa mig i halsen, munnen och sen så drog han av mitt linne och började ta/suga på mina bröst. Det var riktigt skönt och jag gillade det. När han började kyssa mig så vände jag ansiktet åt andra hållet. Och då gick han ner mot mina bröst. Jag blev riktigt upphetsad. Men jag gjorde ingenting, jag bara satt där. Nu ångrar jag att jag inte gjorde något men samtidigt tänker jag att jag kanske hade ångrat det sen??

Under dessa dagar efteråt har han tagit på

Mig och sådär. Men igår så pratade vi och han sa såähär

Vi har blivit vänner och jag vill inte förstöra det, allt har sin rätta tid, om det ska ske vill jag att det ska vara magiskt, något fint.

Alltså jag FATTAR INTE?? Vafan menar han med det???

Sen så sa han. Jag ser dig inte som en vän, du är

MEr än en vän.

Jag älskar min man men vi har ett familjeliv, vi har inte tid för sex, vi har aldrig sex, min man föredrar porrfilmer.

Jag gillar inte det men han tittar endå. Det ÄR OK! Men jag då??? Vad ska jag göra??? Känner en viss ilska mot honom, att han inte vill ha sex med mig. Man känner väl att man inte är attraktiv längre.

Jag vet att vi borde prata om det osv men jag har försökt och tyvärr går det Inte.

Jag känner såhär. Vill han inte ha sex med mig så är det OK, varför ska jag ?be? honom att ha sex med mig om han inte vill.

Skiljas vill jag inte heller.

• Svar på tråden Vad ska/borde jag göra
  • Anonym (Heltsjukt)

Jag skulle aldrig kunna berätta sanningen. Aldrig. Han skulle lämna mig och hata mig för evigt! Jag vet det.

Vi skulle ALDRIG kunna prata igenom det och att allt sedan blir bra igen. Det skulle aldrig ske.

Men det som hänt med min PT...av det jag skrivit...räknas det som otrohet?

• Anonym (Heltsjukt)

Det är så jävla dumt. Trodde ALDRIG att jag skulle kunna göra något sånt. Men samtligt var det något spännande...jag har inte haft många sexpartners och så, och fick barn ganska tidigt så detta va som ett äventyr, spännande och så lockande.

Men jag trodde aldrig detta om mig, det är det som är heltsjukt!! Alltså inklusive när jag tänker på det så kan jag inte fatta att det skett. Det känns mera som om det var en dröm. Aja svårt att förklara, och visst!! Vad har jag att skylla på???

• Anonym (Heltsjukt)

Jag förstår att det är mitt fel, detta pågick inte i mer än 1 minut.

Allt hände så snabbt.

Och jag blev riktigt chockad efteråt, blev tom helt röd i ansiktet för jag fattade inte vad som precis hade hänt ?? Hur det började? För vi pratade vanligt, som vanliga människor, vi drack kanske 2 öl var så berusade var vi INTE.

Jag hade kunnat säga stopp men jag blev helt förlamad!

Detta har aldrig hänt förut och jag hade aldrig ens tänkt tanken på att någonsin vara otrogen mot min man.

Det bara hände, och jag lät det hända.

Vi hade inte sex.

• Anonym (Heltsjukt)
    Anonym (Ehm) skrev 2018-08-21 09:02:45 följande:

Du har varit otrogen mot din man som du barn med. Sätt dig ner med barn och man och berätta sanningen som en vuxen person.

Den typen av impulsivitet och när "saker bara händer" hör till tonåren. Inte vuxenlivet. Ta ansvar för dina handlingar, berätta omedelbart för din FAMILJ vad du gjort och ta konsekvenserna. Så ser vuxenlivet ut. Om han lämnar dig och barnen hatar dig, skyll dig själv. Tough life.

Du tyckte det va spännande med din PT, det gav dig en rusch av olika kemiska substanser som du inte känt på länge med din man och du rycktes med i det och sket i det du har där hemma som faktiskt kan jobbas på och bli bättre. Ett passionslöst och avsvalnat samliv/sexliv är inget som bara händer. Och likaså går det att vända på det tillståndet genom att göra något aktivt åt det med den partnern man skaffat barn och familj med.

Men du valde otrohet. Så väx upp, berätta sanningen och ta konsekvenserna som en vuxen person. Du vet uppenbarligen redan vilka de är eftersom du skriver att han aldrig kommer förlåta dig och lämna dig. Och då är det så. Du visste, men gjorde det ändå.

Förbered dig på ett livslångt hat isåfall från din man, och kanske dina barn. Och allt bråk däremellan.

MEN HERREGUD! Vad är du för människa? Vem är perfekt liksom?
  • Anonym (Heltsjukt)

Jag har tänkt lite och kom fram till detta.

Detta var ett snedsteg, det var mitt fel.

Jag kommer inte berätta något för min man. Men händer det något liknande ever again, DÅ måste sanningen fram.

Kommer försöka rädda relationen nu när jag kommer hem. Men jag vet att jag inte kan säga sanningen iallafall.

Vad tycker ni?

• Anonym (Heltsjukt)
    Anonym (Ehm) skrev 2018-08-21 09:02:45 följande:

Du har varit otrogen mot din man som du barn med. Sätt dig ner med barn och man och berätta sanningen som en vuxen person.

Den typen av impulsivitet och när "saker bara händer" hör till tonåren. Inte vuxenlivet. Ta ansvar för dina handlingar, berätta omedelbart för din FAMILJ vad du gjort och ta konsekvenserna. Så ser vuxenlivet ut. Om han lämnar dig och barnen hatar dig, skyll dig själv. Tough life.

Du tyckte det va spännande med din PT, det gav dig en rusch av olika kemiska substanser som du inte känt på länge med din man och du rycktes med i det och sket i det du har där hemma som faktiskt kan jobbas på och bli bättre. Ett passionslöst och avsvalnat samliv/sexliv är inget som bara händer. Och likaså går det att vända på det tillståndet genom att göra något aktivt åt det med den partnern man skaffat barn och familj med.

Men du valde otrohet. Så väx upp, berätta sanningen och ta konsekvenserna som en vuxen person. Du vet uppenbarligen redan vilka de är eftersom du skriver att han aldrig kommer förlåta dig och lämna dig. Och då är det så. Du visste, men gjorde det ändå.

Förbered dig på ett livslångt hat isåfall från din man, och kanske dina barn. Och allt bråk däremellan.

Ja, jag sätter mig gärna med alla mina 3 barn som alla är under 10 år och min man & berättar vad mamma gjort. Är det bara jag som är HELTSJUK?
  • Anonym (Heltsjukt)

Jag att jag vet att jag gjort fel, jag skyller inte på något.

Jag bara förklarar hur hela situationen ser ur, hur det är mellan mig & min man.

Och jag använder det inte som någon slags ursäkt.

Bara att jag som kvinna känner mig helt värdelös när det gäller sex när min man väljer att göra andra grejer istället för att ha sex med mig.

Jag förklarar också att jag är under 30 år, om jag inte sagt det.

Har inte haft många sexpartners...min man gör så att jag känner mig helt oduglig, ja alltså det finns flera faktorer som gör en till mer känsligare Vid sånna här situationer. Jag vet inte?

• Anonym (Heltsjukt)

Ja varför gick jag upp till honom.

Det är en bra fråga. Tänkte inte speciellt långt. Tänkte inte att det kunde sluta illa.

Har inget bra svar på det.

• Anonym (Heltsjukt)

Han var fortfarande min Pt, han var riktigt duktig!

Gick ner många kg på bara 1 vecka.

Men det blev aldrig något mer eller utöver det som hände.

Svar på tråden Vad ska/borde jag göra