Inlägg från: Anonym (Hygglo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hygglo)

Vad ska/borde jag göra

Tycker inte du varit otrogen. Förstår att du blev perplex och inte agerade. Att du gillade det betyder inte heller att du är skyldig. Om en jämförelse görs till övergrepp där man kan agera genom att "frysa" och kanske tom få orgasm förstår du vad jag menar.

Däremot borde du kanske ta ett djupare samtal med din man om vad han tänker om ert framtida sexliv. Känns ju ruttet att sitta med porrfilm och strunta i dig som du beskriver.

• Anonym (Hygglo)
    Anonym (felix) skrev 2018-08-29 23:00:48 följande:

Tror det kommer att sluta illa för TS. Hon bestämmer sig för att det var ett snedsteg, som det inte skall berättas om för någon. Samtidigt verkar det som om hon fortsätter att umgås med denne PT och låtsas som om hon inte förstår hans avsikter trots att dessa borde vara mycket klara. Att frivilligt umgås med en man som tydligt visar att han vill förföra henne till att bli älskarinna, samtidigt som hon själv har skickat signaler att hon är mottaglig för hans uppvaktning, är ju också en form för otrohet. 

Jag tycker inte att hon gjort fel. Men att fortsätta träffa honom ger legitimitet till hans handlingar.

Borde såklart avsluta och hitta någon annan.
Svar på tråden Vad ska/borde jag göra