• Anonym (Anafranil!)

    Dina erfarenheter av Anafranil!

    Hej!

    Efterlyser synpunkter från dig som använder eller har använt Anafranil!

    Vilken styrka tog du och vad blev "resultatet?

    Vet att jag kommer få svar allt från "botten" till "toppen".

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Dina erfarenheter av Anafranil!
  • Anonym (Anafranil!)
    Salmiakk skrev 2018-08-22 15:09:42 följande:

    Ett rävgift utan dess like. Blir förvånad att det ens används  eller säljs nu när det finns bättre mediciner.


    Ok, "rävgift". Utveckla gärna vidare om du vill. Min medicinerande läkare har pratat om den som ett alternativ.

    Apropå rävgift så tog jag Mirtazapin under säkert 5-6 år och det var som ett gift. Sov toppen och fick samtidigt en manisk hunger. Åt hela min vakna tid, ja nästan så var det.

  • Anonym (ghjk)

    Kan inte minnas att anafranil gav något som helst resultat. Fick det i droppform, en dos per dag i tre veckor (vid 2 olika tillfällen för ca 15-20 år sen).

  • Långbenopluto
    Anonym (Anafranil!) skrev 2018-08-22 15:12:46 följande:
    Ok, "rävgift". Utveckla gärna vidare om du vill. Min medicinerande läkare har pratat om den som ett alternativ.

    Apropå rävgift så tog jag Mirtazapin under säkert 5-6 år och det var som ett gift. Sov toppen och fick samtidigt en manisk hunger. Åt hela min vakna tid, ja nästan så var det.

    Tricykliska mediciner (som Anafranil är) krockar med så många andra mediciner.... men om du är frisk i övrigt är det inga problem.

    Jag hade oerhörda biverkningar och ökade kraftigt i vikt.

    Varför ska du äta dom? Är det pga depression, eller annat?
  • Anonym (Aggro)

    Fick lättare till aggression... hjälpte inte mot ångest. Åt 80 mg/dag. Fick mkt svettningar och blev yr när jag reste mig upp.. äter inte dom längre.

  • Anonym (Anafranil dropp)

    Har nyligen fått anafranildropp. Bästa möjliga resultat. Värt allt!

  • Rabarba
    Anonym (Anafranil dropp) skrev 2019-07-19 08:47:18 följande:

    Har nyligen fått anafranildropp. Bästa möjliga resultat. Värt allt!


    Lust att utveckla lite mer?

    Ska själv få det i dropp-form och är livrädd... :(
Svar på tråden Dina erfarenheter av Anafranil!