Stort Problem
Öppna fruktaffär
Öppna fruktaffär
Han behöver ju inte bli pilot som transporterar människor. Det är vi nog alla rätt ense om men han kanske kan få bli pilot som släcker bränder eller liknande.
Förklara mer.
Kan ni förstå att jag blev sparkad på mitt första jobb i elgiganten för att jag var så framåt och hade bra självförtroende. Pratade med alla människor i butiken just för att sälja mobilabonnemang. jag var ett så stort hot att kollegorna blev avundsjuka och rapporterade allt till cheferna om allt möjligt.
Det jag aldrig glömmer är när varuhuschefen kickade mig så följde han med mig ut och med ett leende så sa han. Jag e övertygad om att du kommer lyckas i framtiden men inte just nu. Sen vart de hejdå, Då promenerade jag till bussen gråtandes. Hela ansiktet var fyllt med tårar.
Ok du kan. sluta skriva, För det första är inte elgiganten svenskt och för det andra är jag inte utländsk. Född här och har fler vänner som är svenskar än vad du någonsin kommer ha.
Eftersom att du är en person jag aldrig ens skulle vilja respektera 1sekund så kan jag redan säga nu att du kan sluta skriva. Till tyvärr inte ha något med Dig och göra. Skriv inte mer och försvinn. Hade du suttit på flygplanet hade jag kastat ut dig direkt
Hur jag har haft det i livet? från 6 år ålders till 18 års ålder var jag alltid i slagsmål. från klass 1 - 9 har jag kanske slagits med minst 12 olika killar. Rektorn kanske 4-5 gånger. Sen har jag haft en psykopatisk farsa som alltid har kränkt och förnedrat mig heltiden. Gjorde jag något bra eller dåligt så vart de förnedring oavsett. Villkorslös kärlek? Nope min farsa har 0 empati så han vet typ inte vad kärlek är. Min morsa är känslokall också. Så försvara mig har jag gjort hela livet. Farsan har varit aggressiv och alltid attackerad verbalt. Vilket jag känner nu i 25 års åldern att jag e helt immuna mot allting. hela världen kan stå och hata mig utan att jag känner något. Jag är sårbar när det gäller folk jag gillar. Resten skiter jag i. Det enda som engagerar mig är ekonomisk trygghet. Rikedom. När alla gör samma sak vill jag göra det motsatta och har alltid gjort det. Jag vill inte va som alla andra, gå till ett jobb och komma hem o va trött. gå till en bar en lördag och dricka sen ha ångest på söndag. Det ända jag vill ha mycket pengar att jag är beredd att gå igenom lik typ just för att bevisa alla. Jag kokar oftast när folk säger dumma saker eller väljer dumma val i livet. Jag har fått höra av alla att jag är läskigt smart och intellektuell. Läser människor snabbt och har nästan lösning på alla problem. Är riktigt skarp i skallen. Jag vet bara inte vad jag ska göra. Känner mig helt loj. Tack för dina svar <3 hade du varit framför mig i verkligheten hade du fått en björn kram :)
Sorry, Lämna tråden. Vill inte ha din hjälp. hejdå