• Anonymmoa

Otrogen

Som ni ser på rubriken..

Jag har varit otrogen med min lärare

Jag är 21åring tjej o har varit med min kille i 4år

Vi gifte oss för 2mån sen innan jag giftar mig typ i en månad började jag o min lärare chatta..

Först pratade vi bara om skolan o mina betyg o såna saker men sen började det bli lite privat.

Han är gift oxå o har ett barn och från början va han tydlig med mig o sa att vi få ej få känslor för varandra och att han vill ej förstöra hans liv o inte mitt heller

Men jag kunde inte gränsa mig asså jag har börjat få känslor för honom och pga honom jag mår inte så bra det känns att jag hatar o se min man eller jag orkar inte bo med honom men tycker synd om honom oxå

Jag har dålig samvete ????kan inte sluta tänka på min lärare och det går inte heller att vara längre med honom för att jag vet att han kommer aldrig att vara min

Har ni varit på samma situation ? Vad har ni gjort då?

• Svar på tråden Otrogen
  • LadyMommy

21 år och gift med förmodligen den enda du varit tsm med. Tycker inte du ska berätta om otrogheten men kanske avsluta din relation t din make och läraren och leva livet lite.

Ta avstånd från läraren hur svårt det än för att tänka klart och för att kunna sköta det snyggt.

Hur gammal är läraren btw?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (ähhh) skrev 2018-09-01 13:57:50 följande:

Om du bryr dig om din partners välbefinnande så säger du sanningen. Att du inte älskar honom längre eller att du inte kan hålla tassarna ifrån någon annan eller att du vill känna att du kan känna av världen lite mer.

Det är det rätta att göra.

Själv gillar jag att kunna vara i tabuu och hemligt så jag skulle gilla otroheten :| 

Du har aldrig blivit bedragen va ???
  • Anonym (123)
    Anonym (ähhh) skrev 2018-09-01 14:04:55 följande:
    Nej, det ska hon inte. 
    Utnyttja otroheten till er sexuella upphetsning! :D
    Om man vill vara en dålig ursäkt till människa så visst.
  • Anonym (ähhh)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-01 20:21:12 följande:
    Du har aldrig blivit bedragen va ???
    Det var skönt, det är lugnt så länge partnern inte får reda på något ;D 

/nej, klart att om en partner älskar en så ska man inte gå bakom ryggen på en. Säga upp relationen ska man göra ifall man är redo att vara otrogen. 
  • Anonym (Skilsmässa)

För det första verkar du yngre än 21. Och för det andra... sluta chatta med en gift lärare som har barn!

Stackars din sambo... erkänn, skilj dig och gå vidare. Ruttet.

• Cl4udio

ahah, otrogen efter 2 månader som gift. Vidrigt

• Turms

Det var då ett j*vla moralpredikande och gnäll ifrån sedlighetskommittén. 
    Har ni aldrig varit unga och gjort ett misstag? 
    Sluta vara så förbannat kränkta och kom med konkreta förslag istället för att kasta ur er dynga. 
    Antar att ni röstar på Miljöpartiet hela bunten? 

TS skit i vad de andra säger och följ ditt hjärta. Ty där hjärnan kommer med alla möjliga konstiga villospår så har hjärtat alltid rätt. 

• Anonym (Anonym)
    Turms skrev 2018-09-02 12:03:03 följande:

Sluta vara så förbannat kränkta och kom med konkreta förslag istället för att kasta ur er dynga. 

TS skit i vad de andra säger och följ ditt hjärta. Ty där hjärnan kommer med alla möjliga konstiga villospår så har hjärtat alltid rätt. 

Så du menar alltså att det är helt rätt för ts att knulla med sin lärare och att skita i sin man, bara köra sitt eget race, medans ts lärare utnyttjar sin ställning som lärare att knulla en av sina elever....? Läraren har redan en familj, kanske med barn...Yeh....right...Blir säkert att dom kommer att bli seriösa...NOT.

Och vad fan har Miljöpartiet med detta att göra ??
  • Anonym (123)
    Turms skrev 2018-09-02 12:03:03 följande:

Att otrohet skulle vara misstag är väl den största och sämsta lögnen bland otrogna.

Att inte använda sin hjärna platsar väl bättre med miljöpartiet?
  • Turms
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-02 12:58:00 följande:
    Så du menar alltså att det är helt rätt för ts att knulla med sin lärare och att skita i sin man, bara köra sitt eget race, medans ts lärare utnyttjar sin ställning som lärare att knulla en av sina elever....? Läraren har redan en familj, kanske med barn...Yeh....right...Blir säkert att dom kommer att bli seriösa...NOT.

Och vad fan har Miljöpartiet med detta att göra ??
    Ja jag menar det. Livet är för kort för att gå omkring och vara olycklig. Man ska följa sitt hjärta, annars är man dum i huvudet. 
    TS gjorde bara ett misstag som gifte sig med den där andra. Alla som lever hinner göra ett och annat under sin livstid. Säkert även du käre Miljöpartist. 
Svar på tråden Otrogen