• Anonymmoa

Otrogen

Som ni ser på rubriken..

Jag har varit otrogen med min lärare

Jag är 21åring tjej o har varit med min kille i 4år

Vi gifte oss för 2mån sen innan jag giftar mig typ i en månad började jag o min lärare chatta..

Först pratade vi bara om skolan o mina betyg o såna saker men sen började det bli lite privat.

Han är gift oxå o har ett barn och från början va han tydlig med mig o sa att vi få ej få känslor för varandra och att han vill ej förstöra hans liv o inte mitt heller

Men jag kunde inte gränsa mig asså jag har börjat få känslor för honom och pga honom jag mår inte så bra det känns att jag hatar o se min man eller jag orkar inte bo med honom men tycker synd om honom oxå

Jag har dålig samvete ????kan inte sluta tänka på min lärare och det går inte heller att vara längre med honom för att jag vet att han kommer aldrig att vara min

Har ni varit på samma situation ? Vad har ni gjort då?

• Svar på tråden Otrogen
  • Anonym (Anonym)
    Turms skrev 2018-09-02 13:21:28 följande:
    Ja jag menar det. Livet är för kort för att gå omkring och vara olycklig. Man ska följa sitt hjärta, annars är man dum i huvudet. 
    TS gjorde bara ett misstag som gifte sig med den där andra. Alla som lever hinner göra ett och annat under sin livstid. Säkert även du käre Miljöpartist. 
    Det var längesedan jag läste ett så korkat inlägg. IQ zero !!
    Och om det är någon som gjort ett misstag är det väl ts man, som gift sig med ts.
  • Turms
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-02 13:46:42 följande:
    Det var längesedan jag läste ett så korkat inlägg. IQ zero !!
    Och om det är någon som gjort ett misstag är det väl ts man, som gift sig med ts.

• sillson
    Turms skrev 2018-09-02 12:03:03 följande:

TS skit i vad de andra säger och följ ditt hjärta. Ty där hjärnan kommer med alla möjliga konstiga villospår så har hjärtat alltid rätt. 

Haha! Det är inte de moralkonservativa som uttrycker sig som en miljöhippie. Det är du. Hjärtat?
  • Anonym (..)

Det var då ett j*vla moralpredikande och gnäll ifrån sedlighetskommittén. 
    Har ni aldrig varit unga och gjort ett misstag? 
    Sluta vara så förbannat kränkta och kom med konkreta förslag istället för att kasta ur er dynga. 
    Antar att ni röstar på Miljöpartiet hela bunten? 

TS skit i vad de andra säger och följ ditt hjärta. Ty där hjärnan kommer med alla möjliga konstiga villospår så har hjärtat alltid rätt. 

Så bara för att tjejen är ung så är det okej att göra ett misstag? Det är exakt så du får det att låta som. 20 som 50, inte okej med sånt ändå.

Och vad har politik med detta o göra? Skärp dig. 
  • Anonym (Anonym)
    Turms skrev 2018-09-02 19:07:43 följande:
    Har inget större intresse att diskutera mer med dig. Det verkar som en gröngöling varit och hackat i skallen på dig....FYI (Hackspett (som vi grönpartister vet att det är))
  • Anonym (förvånad)

Att det finns spår av neandertalare hos nutidsmänniskan visste jag. Men att det var så mycket som hos Turms förstod jag aldrig. Borde han inte sparas på Naturhistorisk museum. Känns nyutsläpad från någon grotta med de åsikter han har. Vill du knulla så knulla. Låt begären styra. Skit i hänsyn till andra.
    Känslolivet sitter tydligen i underlivet.

• Anonym (yes)

Sluta vara så förbannat kränkta och kom med konkreta förslag istället för att kasta ur er dynga. 

Måste vara bland de mest korkade inlägg jag läst på FL på länge, helt klart bland top 10  Tomte
  • Anonym (yes)

Måste vara bland de mest korkade inlägg jag läst på FL på länge, helt klart bland top 10  Tomte
  • Steffe79

Alla otrogna är svin och tycker man att man får för lite sex eller något annat så tar man upp det med sin partner som förmodligen inte har en aning om vad du tycker. Otrogna mäniskor är patetiska och vidriga som bara tänker på sig själva hoppas ni blir av med allt ni tar förgivet era äckliga svin

Stolle 79
  • Turms
    Anonym (yes) skrev 2018-09-03 17:52:53 följande:

Anonym (förvånad) skrev 2018-09-02 23:15:44 följande:

Att det finns spår av neandertalare hos nutidsmänniskan visste jag. Men att det var så mycket som hos Turms förstod jag aldrig. Borde han inte sparas på Naturhistorisk museum. Känns nyutsläpad från någon grotta med de åsikter han har. Vill du knulla så knulla. Låt begären styra. Skit i hänsyn till andra.
    Känslolivet sitter tydligen i underlivet.

Nu råkar vi ha såväl yttrandefrihet som åsiktsfrihet och ytterligare ett antal rättigheter i det här landet. För sakens skull tål att nämnas att det även finns skyldigheter. 

Dock betackar jag mig för personangrepp som inte har ett dugg med sakfrågan att göra. Vill alla som gömmer sig bakom anonymitet vräka ur sig en massa osakliga förolämpningar så var vänliga att använda mer träffsäkerhet så att det åtminstone blir underhållande. 

Hur som helst har jag och alla andra i Jante-Sverige där duktighet, kyskhet och otvivelaktig moral faktiskt fortfarande rätt att säga precis vad fan jag själv tycker och tänker. 
    Protestantismen i synnerhet och andra religioner i allmänhet har i hundratals år försökt skambelägga och förtrycka människors medfödda sexualitet. 
    Vem i helvete som är vid sina sinnens fulla bruk vill 2018 ägna hela sitt liv åt att förtränga sina egna känslor och stanna i ett förhållande som visade sig vara ett misstag eller utvecklades i fel riktning? 
    Vill ni göra det är det eran sorg. På dödsbädden kommer ni säkert att somna in med ett nöjt leende att ni minsann aldrig någonsin trampade en annan människa på tån utan var ständigt ett praktexempel på en dygdig person utan vare sig liv eller lust. 

Själv tänker jag leva mitt liv utan fruktan och njuta av varenda jäkla sekund och inte dö i ett ångestskri. 
Svar på tråden Otrogen