Min mamma stack nyss
Jag förstår att du är ledsen. Men precis som kvinnan som skrivit innan mig, ibland kokar det över även för mammor.
Det har absolut inget med dig att göra, eller att hon inte skulle tycka om dig eller tänka på dig. Men även mammor kan säga saker vi ångrar i stundens hätta, eller bara få nog och måste "andas".
Hon förstod antagligen inte hur hårt du skulle ta det, vi missbedömer också saker ibland. Låt henne få andas, och så hör du av dig imorgon (om inte hon hinner först). Du kan ju fråga henne hur det blev så här just nu? Vad som var så tungt för henne? Och så berättar du att du blev både rädd och ledsen.
Det låter ändå som om din mamma oftast är en bra mamma som visar att hon tycker om dig och finns där för dig. Så hon kommer nog reda upp röran när hon kommer hem.
Jag har själv två barn som jag älskar över allt annat. Men även jag har hunnit säga dumma saker och gjort dåliga beslut. Det har inget med kärleken att göra att saker ibland kan kännas så överväldigande så man bara måste få vara själv en stund.