• Attraktiv

Rösta på Alliansen!

Låt oss hjälpas åt att undvika vänsterstyre i ytterligare 4 år!

Sverige hade en av Europas mest välskötta ekonomier under Alliansstyret 2006-2014. I december 2015 erkände finansminister Magdalena Andersson att svensk ekonomi gick som en Tesla, efter 9 år med Alliansbudget, då deras budget blev förlängd ytterligare ett år.

I februari 2014, ett halvår innan valet, blev Sverige utsett till bäst av världens ekonomier. Socialdemokraterna kom till serverat bord.

Tänk och agera rätt!

www.expressen.se/dinapengar/sverige-i-topp---bast-av-varldens-ekonomier/

• Svar på tråden Rösta på Alliansen!
  • qfnafnjf

Höger eller vänster, vem bryr sig. Djungelboken har satiren.

• Anonym (Glöm !)

Du det kan du glömma. Vill inte ha en extremistregering

• Anonym (Freddy)

Kom igen nu! Öppna era hjärtan! (Och gränser)

• Anonym (Allians nej tack!)

Aldrig över varken min levande eller döda kropp. Skulle aldrig kunna rösta på ett så människofientligt och oempatiskt parti som Moderaterna som kommer ha mest inflytande och dessutom lurar alla genom sin flirt med SD:/

Moderaterna skrämmer mig mer än någonsin sen Kristersson kom in i bilden. Något falskare och iskallare får man leta efter!

• Anonym (Glöm !)
    Anonym (Allians nej tack!) skrev 2018-09-05 18:56:56 följande:

Aldrig över varken min levande eller döda kropp. Skulle aldrig kunna rösta på ett så människofientligt och oempatiskt parti som Moderaterna som kommer ha mest inflytande och dessutom lurar alla genom sin flirt med SD:/

Moderaterna skrämmer mig mer än någonsin sen Kristersson kom in i bilden. Något falskare och iskallare får man leta efter!

Håller fullständigt med! Kristersson är ett riktigt äckel
  • Anonym (Sossarna ljuger)
    Anonym (Allians nej tack!) skrev 2018-09-05 18:56:56 följande:

Det finns inget falskare och mer lögnaktigt parti än Socialdemokraterna. Fy f-n säger jag bara.
  • Anonym (sjukpensionär)

Nej tack, jag vill gärna ha kvar min 135 kronor som jag fick i inkomsthöjning i år för första gången på 12 år.

• Anonym (Sossarna ljuger)
    Anonym (sjukpensionär) skrev 2018-09-05 21:18:30 följande:

Nej tack, jag vill gärna ha kvar min 135 kronor som jag fick i inkomsthöjning i år för första gången på 12 år.

Vi kan ju ställa oss frågan var pensionspengarna har tagit vägen efter årtionden av högt skattetryck.... Om ett högt skattetryck vore lösningen borde pensionerna i Sverige vara bland världens högsta.
  • Anonym (Allians nej tack!)
    Anonym (sjukpensionär) skrev 2018-09-05 21:18:30 följande:

135 kr..vilket skämt:))))

Om du sagt 1350 kr hade det åtminstone varit värt något och gjort en ynka förändring i ditt liv! Reformerna är alltid pinsamt låga och helt meningslösa förutom politikernas egna löner.
Svar på tråden Rösta på Alliansen!