Inlägg från: Anonym (Glöm !) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Glöm !)

Rösta på Alliansen!

Du det kan du glömma. Vill inte ha en extremistregering

• Anonym (Glöm !)
    Anonym (Allians nej tack!) skrev 2018-09-05 18:56:56 följande:

Aldrig över varken min levande eller döda kropp. Skulle aldrig kunna rösta på ett så människofientligt och oempatiskt parti som Moderaterna som kommer ha mest inflytande och dessutom lurar alla genom sin flirt med SD:/

Moderaterna skrämmer mig mer än någonsin sen Kristersson kom in i bilden. Något falskare och iskallare får man leta efter!

Håller fullständigt med! Kristersson är ett riktigt äckel
  • Anonym (Glöm !)
    mr shit skrev 2018-09-05 23:37:08 följande:

Kan du förklara vad det är för människofientligt och oempatiskt medmoderaterna? Detärettvanligt vänsterargument som jag inte förstår alls.

Hur kan det vara oempatiskt att alla som kan ska jobba och vara med och bidra?

Hur kan det vara oempatiskt att alla hjälper till så att fler kan få det bättre?

Hur kan det vara oempatiskt att de som arbetar hårt får lite lägre skatt?

Och du tror stenhårt på deras förslag? Kristersson ljuger så mycket så tungan blir blå och klockorna stannar.
  • Anonym (Glöm !)
    mr shit skrev 2018-09-05 23:44:08 följande:

Du svarade inte på en enda fråga. Istället kommer nya fåniga påståenden, men du klarar garanterat inte att förtydliga det heller.

Vad ska jag svara på? Det är inget seriöst menat av moderaterna ändå, de vill bara fiska röster och vinns och därför kommer de med olika lögner och fejkförslag som dom tror att svenska folket gillar och vill höra, det blir ett lätt byte för dom , de får napp och folket sätts på deras krok och kommer sen efter valet bittert ångra att dom röstade på M när de ser att ingenting blev som dom trodde och som moderaterna hade sagt. Ett är säkert, Kristersson är en mycket duktig manipulatör men också farlig för landet.
  • Anonym (Glöm !)
    KillBill skrev 2018-09-05 23:49:10 följande:

1) Alla partier tycker att alla som kan ska jobba och vara med och bidra.

2) Alla partier tycker att alla ska hjälpa till så att fler kan få det bättre.

När moderaterna sänkte skatten för de som tjänade mest utan att ge någon skattesänkning till pensionärerna (som fått det sämre under åren när alliansen regerade) så var det hänsynslöst.

Nu går moderaterna till val på att sänka skatten för löntagare med öka skatten människor som lever på sjukbidrag. Moderaterna går också till val på att höja momsen på mat, något som kommer att märkas mest för de med de lägsta inkomsterna tex pensionärer och sjuka. 

Kristersson lever i sin egen lilla bubbla och har mycket skev verklighetsuppfattning. Han kan inte tänka längre än vad näsan räcker och saknar helt konsekvenstänk .
  • Anonym (Glöm !)
    Anonym (Sossarna ljuger) skrev 2018-09-07 13:39:05 följande:

[quote=79031941][quote-nick]Anonym (Ut med dom förbannade moderaterna ur riksdagen! Så trött på dom och deras skitsnack!) skrev 2018-09-07 12:15:58 följande:[/quote-nick]

Du kan väl inte beskylla Moderaterna för att en miljöpartist försökt muta dem.[/quote]

Jag beskyller moderaterna för mycket. Dom är riktigt äckliga rötägg och den vidrigaste moderaten genom historien heter Ulf Kristersson
Svar på tråden Rösta på Alliansen!