För oss som tempar för att bli gravid
Ja det är ju så man får göra, viktigt att framförallt låta sig vara ledsen och känna sorg tror jag!
Kan det vart en sådär dipp när det fäste sig eller var det för sent för ett sånt? Men ja, kan tänka mig din nervositet!
Har testat äl-tester och fick utslag förra månaden, men verkar inte vart någon äl då, för inte fått min mens och inge gravid är jag heller. O denna månaden hade jag tester från testlagret och har inte ens fått en antydan till ett andrasträck... Trodde de jämt visade två streck men att de endast var positiva om dom var lika starka eller starkare.... Flytningarna och tappen har jag testat också, men av någon anledning känner jag mig sådär äcklig och desperat.. Så försöker undvika det numer om jag inte känner av flytningarna tydligt, för d0 kan jag kika till i härligheten ????haha
Det hoppas jag med :)
Ja men precis. Man måste få bearbeta det på sitt sätt och så köra igång igen när man själv känner sig redo. :)
Det är lite för sent för en sådan dipp 15 dagar efter äl, 4-10 dagar har jag för mig det brukar kunna ta. Kollar man min kurva så har jag en liten dipp dag 4 och en dipp dag 8, så då är nog dom mer troliga i så fall :) Jämför man med min förra kurva (den gröna) så hade jag tre dagar där temperaturen sjönk, plus en dipp, ungefär samtidigt som nu (dag 14-17 på kurvan, jämfört med dag 12-15 den här månaden) Vet inte om det är en tillfällighet att dom följer samma mönster eller om det faktiskt händer något speciellt :)
Ja, det är ju lite lurigt med dom testerna..ett positivt test indikerar ju bara att kroppen är redo för en ägglossning och inte att den faktiskt skett =/
Ja, det kan ju kännas lite sådär att "gräva runt" där nere haha..