Vi som blivit gravida efter IVF
Hej tjejer. :)
Hur har ni det? Ikväll har jag lyckats ta mig från sängen till soffan. :) illamåendet tar knäcken på mig. Låg vaken halva natten igår pga det.
Imorgon är det ul, så nervöst. Ska bli så skönt att göra det. Hoppas allt ser bra ut.
Förresten jag såg att du har gjort ditt ul Inalina. :) stort grattis till ett pickande hjärta. :) du är i vecka 7 nu va? Ska du göra ett till om ett par veckor?
Kram
Det finns saker man kan köpa mot illamåendet har du inte fått något utskrivet?? Både åksjukeband och något som heter Lergigan Comp säger de ska hjälpa! Är själv på väg till apoteket för att leta upp vad som helst som kan få mig att må bättre, blir värre o värre för varje dag här och tuggar jag inte på något hela tiden går det knappt :(
Japp är i v 6+4 idag tror jag! Tack för grattis:) jag ska göra ett till om 2-3 v- vet inte om det räknas som högriskgraviditet om man gjort ivf? Vet ni? Sen får man ofta fler ul om man är över 35, men vet inte om det gäller åldern jag har nu eller när bf är...
Vul kommer gå bra idag!! Hör av dig sen :) stor kram och hoppas verkligen du mår bättre snart!!!