Vi som blivit gravida efter IVF
Vet inte om jag lugnade nåt eller stressade om dig ännu mer. Jag tror iaf du har 2 små pyren kvar där inne. :)
Va härligt att det verkat avta! Hoppas det håller i sig :)
Ja har lite molvärk som kommer och går, det känns bra. Och sen har jag faktiskt fått lite ömma bröst sedan någon dag tillbaka.. Annars inget :)
Hade en riktigt SKIT dag i lördags! va nere i botten verkligen. låg i soffan heeeela dagen med en filt över huvudet. Lyssnade på IVF-podden och tyckte synd om mig själv.. Pratade inte med någon, inte ens min man. Sen sent på natten (kunde inte sova så va vaken till ca 4.30)... DÅ kom jag på att nu jäklar ska jag skärpa till mig! Fick en riktig tankeställare.
SÅ, nu tänker jag oxå vara gravid tills motsatsen är bevisad, och det känns såå bra! :) Är så mycket gladare och trevligare. Tänk att man ska behöva komma till botten för att kunna se ljuset.. :)
Hur mår du?
Ja! Jag hoppas det håller i sig! Man är ju inte så balanserad lixom, men känns så bra att ha den inställningen så jag hoppas verkligen den håller sig kvar ;)
Skönt att du mår bra, Inga mer "konstiga" flytningar?
Idag är första dagen utan lutinus för mig! Känns lite läskigt måste ja säga. Både skönt att slippa de kladdiga, men samtligt läskigt att sluta med något som hjälper den lille där inne.. men men, idag är det exakt 2 veckor till UL. och du har bara en vecka.. så avis :D Tycker du tiden går fort eller lika långsamt nu? :)
haha ja usch, ja känner igen dedär, ja har vart lite upp och ner i humöret jag med under helgen ;) men, de får dom ta :P
Oj, du ska ta lutinus till vecka 12?? Varför så länge?
Nä, varken illamående, kissnödig eller hungrig. Men ja är glad så länge ja slipper dom alla tre :)
Idag har jag haft/har jätte ont i brösten. Ömmar jätte mycket. Annars inga symptom alls, inte ens molvärk idag. Men de är väl lite upp och ner förståss :)
Tack! :)
Jag får hopps att jag får svaret innan jag ska till bm i morgon kl 15, så kan hon tyda dem. Idag är jag i 5+1 :) saaaaakta tiden vankar sig fram.... haha! Fy fan vad tiden gå sakta nu alltså!!