Mjbo skrev 2018-12-28 09:55:07 följande:
tror inte att det är nått dom kollar på rutin då man inte vill vara där och "resta" tappen i onödan.. Men vid tillfällen som dessa att man mår kraftiga sammandragningar och sånt kollar dom ju den så den inte blivit påverkad av det. Förstår att du är orolig, finns så mycket man är orolig för hela tiden... tyvärr... Och jag tror tyvärr inte vården förstår hur eller varför man känner som man gör, iallafall inte vanliga vården.
Tack för dina tankar :) Jag ska se till att vila ordentligt, det som är svårt för mig är att det känns inte när jag ligger still, så då tycker jag att jag är pigg och mår bra, och så börjar jag köra igång en storstädning, flänger runt och uträttar ärenden eller gå ut på promenad, så får jag jätte ont igen. Typiskt...... Men jag ska verkligen försöka hålla mig lugn nu när jag är ledig och faktiskt KAN. Går igenom netflix flitigt ;)
Är du ledig nyår eller jobbar du? :) Har du börjat med simningen? i sådant fall, hur tycker du det funkar? och hur ofta kör du? :)
Inga problem med foglossning ännu? :)
Aha okej jag förstår :) jo just när man varit i den här ivf karusellen och är väldigt van vid bakslag så kan man inte riktigt tro att allt ska gå bra hela vägen. Men försöker tänka positivt!
Haha åh kan tänka mig det! Du får försöka tvinga dig att ta det lugnt även om allt känns bra xD men förstår att det e svårt ;) skönt att du inte har ont hela tiden iallafall. Blir du sjukskriven efter den 9e Jan? Eller ska ni avvakta å se kanske. Hopps du blir bättre snart.
Jag är ledig fyra dagar nu :) så det känns skönt. Sen veckan därpå är jag ledig tre dagar också. så härligt :)
Nej jag har inte börjat än. Min sjukgymnast skulle maila mig schemat men hon har glömt det. Ska iallafall börja efter nyår nångång. :) ska berätta då hur det är :D
Nä har lite ont ibland i skinkorna å kan stråla lite vid ljumskarna typ, men annars är det lugnt. Det är övre ryggen jag har problem med. Sen innan graviditeten men har förvärrats nu tyvärr..