• Anonym (dåligt samvete)

Sög av hans vän, berätta för min fästman?

För ett tag sedan när jag var ute på nattklubb träffade jag en kompis till min fästman där. Han är väldigt stilig och charmig. Vi dansade, drack drinkar och det blev lite flirtigt. Vi gick iväg ihop, kysstes litegrann. Vi hittade en avskild plats och sedan sög jag av honom. Inget mer hände, skall jag vara ärlig så hade jag kunnat gå längre vid det tillfället men vi hann inte mer eftersom han kom nästan direkt. Vi kom överens om att det var ett misstag och ingen skulle berätta något.

Jag har enormt dåligt samvete, och när jag träffar min fästmans kompis så blir det jobbig stämning. Han brukar flirta med mig i smyg dessutom. Så fort min fästman går på toaletten eller liknande, och sedan låtsas som ingenting. Jag är livrädd för att min fästman skall få reda på något.

Jag vill inte vara otrogen igen eller svika den jag älskar men den andre killen fortsätter att flirta...han ger sig inte. Jag har lockats till en snabb kyss några gånger efter detta men inget mer än det har hänt. Samvetet äter upp mig och jag försöker undvika honom men det är svårt för han och min fästman är nära vänner. 

Berätta för min fästman? Stryka ett streck över detta och sluta låta mig bli lockad av den andre?

• Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?
  • Anonym (Ka)
    Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-16 09:17:32 följande:
    Tack. Jo det är så jag får göra.
    Ja, det här säger väl precis vad för människa du är...
    Respektlös och empatibefriad. Det enda man kan hoppas på är att kompisen är så mycket douchebag att han skryter om det så din fästman får reda på det ändå.
    Han har dessutom flörtat med dig i flera år men du är ändå kompis med honom och förmodligen inte sagt något till din fästman. Du har helt enkelt boostat bekräftelsebehovet under flera år, och som tack suger du av honom...
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Hänt mig) skrev 2018-09-17 00:42:40 följande:

Vilken jävla sätt och jämföra muslimer

Är du muslim?
  • Anonym (Hänt mig)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-09-17 00:58:20 följande:

Är du muslim?

Det ska du strunta i vilken religion jag har. Vad är du själv ???
  • Anonym (Syndcoach)
    Anonym (dåligt samvete) skrev 2018-09-15 14:33:09 följande:

Jag behöver inte intala mig själv det. För jag är inte det. Min fästmans vän är inte vem som helst, utan någon jag var lite förtjust i innan jag blev tillsammans med min fästman. Obesvarat då, men så kommer känslorna tillbaks litegrann när han flirtar med mig. Hade han vart intresserad av mig då istället för nu så kanske det hade vart vi som var förlovade och planerade bröllop, så att jag skulle vara lättfotad kan du glömma!!!

////////////////////////////////////////////////////////////////

Tack till er andra det är för många svar att kommentera vart och ett. Det är bäst att glömma det och inte säga något det skall jag inte göra. Det kommer inte min fästmans kompis heller att göra men som någon sa att om han berättar det för någon annan så kan det komma fram den vägen. Det är jag orolig för då han brukar skryta om det eller använda det som något exempel på att alla tjejer är slampor och man inte kan lita på dem och liknande misogyna kvinnohatsgrejer grejer han ibland pratar om. Han kan vara ett riktigt svin på det sättet!

Han brukar alltså skryta om den här typen av beteende? Och säga rakt ut att tjejer är opålitliga slampor? Du är körd. Det kommer komma fram. Otroligt naivt av dig att tro något annat.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Hänt mig) skrev 2018-09-17 13:40:45 följande:
    Det ska du strunta i vilken religion jag har. Vad är du själv ???
    buhu 
  • Anonym (Lite naivt)

Jag kan förstå att du älskar din fästman och vill leva med honom resten av ditt liv. Själv tycker du bara att du har gjort ett misstag som inte kommer upprepas. Så långt allt väl...Bara hålla tyst, lägga locket på och avsluta kontakten med din fästmans kompis. Det fästmannen inte vet har han inte ont av. Han slipper bli ledsen, förbannad och få sin värld slagen i spillror. Förutsättningarna är lysande för ett lyckligt långt förhållande.....Eller? Ställ dig frågan hur det blir, inte om, utan när han får reda på vad som hände om säg 10 år när ni sitter med villa, Volvo och vovve? Om du älskar honom så besparar du honom det mycket större lidande han kommer känna då. I det läget kanske inte du vill bli lämnad heller, vem vet hur din situation ser ut då?

Berätta för honom eller lämna om du älskar honom...

• Anonym (Förstår inte)

Jag förstår inte att så många kvinnor tar så lätt på en avsugning ? Har flera gånger blivit erbjuden det av både kvinnliga kompisar till mig och min fru. Precis som att det gör väl ingenting. Har svarat nej varje gång.

• Mr K69
    Anonym (Förstår inte) skrev 2018-09-17 18:36:05 följande:

Jag förstår inte att så många kvinnor tar så lätt på en avsugning ? Har flera gånger blivit erbjuden det av både kvinnliga kompisar till mig och min fru. Precis som att det gör väl ingenting. Har svarat nej varje gång.

Finns inte på kartan att jag skulle vara otrogen men skulle nog känna mig smickrad ändå bara av att få "erbjudandet".
  • Anonym (Förstår inte)

Ja visst blir man lite stolt. Men det som gör mig lite orolig är ifall min fru också tar så lätt på en avsugning.

• Mr K69
    Anonym (Förstår inte) skrev 2018-09-17 19:57:22 följande:

Ja visst blir man lite stolt. Men det som gör mig lite orolig är ifall min fru också tar så lätt på en avsugning.

Jo men man kan ju alltid prata med varandra om att ha ett öppet förhållande och var man vill ha gränser. Vi brukar tex fantisera när vi har sex och prata lite dirty men det har stannat vid det. Kanske är dags att ta upp en diskussion?
Svar på tråden Sög av hans vän, berätta för min fästman?