Inlägg från: StudierKemi |Visa alla inlägg
  • StudierKemi

Hur fungerar Tinder?

Jag tror inte att tinder fungerar. Jag tror på att man måste träffas i verkligheten i en gemensam miljö där det finns anknytning. Mannen ska dessutom nå ut till tjejen på den gemensamma platsen som de vistas på, genom att han är hjälpsam, inte för att han söker genvägar till kärlek och sex! Efter fåtals träffar. Blä! :( Det fungerar inte så, det kommer göra kvinnor obekväma.

Förhållanden ska bygga på vänskap som varat lång tid, eller är jag ute och cyklar tror du? Det finns inga genvägar till kärlek. Och om man har såna sociala svårigheter IRL så är det dessa som man börjar med att jobba bort = genom att befrienda kvinnor på arbetsplatsen, men inte i syfte att få sex. Man hjälper till för att man är en riktig man med gott hjärta som kan sociala koder. Och för att man vill inte leva ensam utan man söker sig ut till folk och vänner i närheten bara sådär, utan större förväntningar. Man går inte till tinder utan att ens ha jobbat med sig själv, eller någonting... Sånt leder ingenstans, det är en dead-end.

Svar på tråden Hur fungerar Tinder?