Killar hur ofta onanerar ni?
Har en bekant kill kompis som har berättat att han kan runka upp till 4 gånger om dagen. Är detta ett vanligt fenomen?
Har en bekant kill kompis som har berättat att han kan runka upp till 4 gånger om dagen. Är detta ett vanligt fenomen?
Mycket oregelbundet, som mest 1-2 ggr vecka i perioder, men ofta går det månader utan. Utan en fyllig kvinna att klämma på och busa med är större delen av nöjet borta.
Varierar rätt friskt beroende på lite olika faktorer.
Idag har det blivit 3 gånger men det är att räkna som extremt i mitt fall, tror jag i genomsnitt kör typ varannan dag.
När jag var i 20 årsåldern flera gånger om dagen, nu när jag är 50+ så kanske det blir ett par gånger i veckan, beror lite på sinnesstämning och så. Kan bli mer och mindre också.
Jag skulle nog tycka att fyra gånger på en dag låter lite mycket. Men däremot att ha sex fyra gånger på en dag låter normalt. Och det borde man ju inte göra nån skillnad på. Så jag känner mig lite kluven.
Runkar nog en eller två gånger om dan själv.
Jag skulle nog tycka att fyra gånger på en dag låter lite mycket. Men däremot att ha sex fyra gånger på en dag låter normalt. Och det borde man ju inte göra nån skillnad på. Så jag känner mig lite kluven.
Runkar nog en eller två gånger om dan själv.
Har du så mycket sats så du kan runka två gånger om dagen?
Ja det är väl normalt?
Gissar att Du Är ung? Tömmer jag på lunchen så skulle det inte komma mycket till sprut innan läggdags. Är 40. Hur man kan runka 3 ggr som vissa andra skriver Dag är obegripligt för mig även om man är 18 år.
Det blir stort sett en gång per dygn.
Varannan dag eller så om det bara är jag, aldrig när vi är tillsammans.