• Anonym (Cl)

Killar hur ofta onanerar ni?

Killar hur ofta onanerar ni?

Har en bekant kill kompis som har berättat att han kan runka upp till 4 gånger om dagen. Är detta ett vanligt fenomen?

• Svar på tråden Killar hur ofta onanerar ni?
  • Anonym (Runken)

3-4 gånger om dagen gärna med ett finger i anus,så skönt.

• BULLET93

Jag runkar 1 gång per dag men är jag i arbetet kan det bli upp till 5 gånger per dag, mitt rekord är 10 gånger på en dag testiklarna var ömma då ;)

• Anonym (Gubbe)

Jag är gubbe snart 70. Runkar varje dag men inte till sprut. Slutar en sekund innan sprut. Sparar sprutet till fruns fitta en gång i veckan. 

• Anonym (olof)

Aldrig. Jag har en hustru.

• Anonym (Runken)

Inte så ofta jag är bisexuell och då finns det större valmöjlighet att ha sex

• Anonym (Anal njutare)

Max 1 gång /vecka eftersom jag har även annan typ av härlig ensamsex.

Men tidigare i livet blev det onani med härlig vibrator 4g /vecka.

Onani med att runka har jag gjort väldigt lite.

• Anonym (Tra la la..)

Nån gång ibland. Finns en tjej i studenthuset som ibland hjälper till med en tralla för 200 kronor. Kan det vara värt, tycker jag.

• Anonym (Never)

Aldrig. Kan nog helt ärligt räkna på två händer hur ofta jag gjort det i mitt 36 åriga liv. Ibland undrar jag hur vanligt/ovanligt det är.. Är kvinna för övrigt..

• Anonym (Never)

Hahaha missade att tråden var för killar... Sorry XD

• Grossglanz
    Anonym (Never) skrev 2020-02-10 20:55:31 följande:

Hahaha missade att tråden var för killar... Sorry XD

Här är väl alla välkomna:)
  • Anonym (Anal njutare)
    Anonym (Never) skrev 2020-02-10 20:53:48 följande:

Aldrig. Kan nog helt ärligt räkna på två händer hur ofta jag gjort det i mitt 36 åriga liv. Ibland undrar jag hur vanligt/ovanligt det är.. Är kvinna för övrigt..

Då säger jag stackars din man
  • Anonym (kille)

För mig, 3 ggr om dagen håller cancern borta. Man runkar för livet. Ingen annan anledning. Sen att det kopplar av en stund är bara ett plus. Det är som träning, att gå ut och gå, jogga äta rätt. 

Sen är det inte så märkvärdigt heller. Man tänder ju inte ljus och öppnar upp en flaska dyrt vin eller champagne och gör en upplevelse tre gånger om dagen. 

Dock, vill man ha cancer, runka inte, vill man inte ha cancer, runka mer. Enkelt. 

Svar på tråden Killar hur ofta onanerar ni?