Inlägg från: Sashimi |Visa alla inlägg
  • Sashimi

Rostfria eller vita vitvaror?

Jag ska köpa nyproducerad lägenhet och undrar om jag ska välja vita vitvaror (kyl/frys) eller rostfria?

Vad säger ni? Är rostfria på väg ut trendmässigt och vita på väg in igen?
    Vad är smartast att välja vad gäller framtida försäljning?

Om jag väljer vita vitvaror, hur inreder jag köket snyggt och undviker att det ser billigt/tråkigt ut?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-19 18:25
    Frågan är alltså: Vad ska jag välja, vitt eller rostfritt?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rostfria eller vita vitvaror?
  • Sashimi

Tack för svar : )

Jag står i mellanlandet och velar, har blivit hjärntvättad med att rostfritt är det som är finare än vita vitvaror, men vid en diskussion på jobbet började jag tänka om..

Som tur är har jag tid på mig innan jag måste välja!

• Sashimi
    fjanten skrev 2018-09-20 07:04:12 följande:

Jag hade valt vitt. Både för att jag tycker rostfritt är fult, men också för att det är sååå jobbigt med att allt syns på rostfritt! Man kan ju knappt tänka på en rostfri kyl utan att den får trettio fingeravtryck

Ja, det där med städningen var framför allt det som fick mig att tänka om efter diskussionerna vid fikabordet på jobbet häromdagen!!
  • Sashimi
    LFF skrev 2018-09-20 10:37:03 följande:
    Haha Ja, för husfridens skull så måste hans estetiska sinne få fritt utrymme ibland. I slutändan brukar det ju bli bra och mitt intresse för det samma är så nollat att det inte är klokt. Som exet sa, jag är ingen "riktig tjej"
    Haha, här är en till som inte är en "riktig tjej"
  • Sashimi
    annabellelee skrev 2018-09-22 00:09:12 följande:

Avskyr att gnugga fingeravtryck på rostfritt!! Vem f-n kom på att använda det i ett kök? Tråkigt eller ej beror väl på vad du gör med resten. Om kylskåpet är det roligaste i ditt kök har du problem!

HAHA! Bra tankeställare!!!
  • Sashimi

Tack för er input!!!! I LOVE IT! <3

Jag kommer säkert tillbaka senare med frågan "hur gör jag mitt vita kök roligare?"

Vita skåp, vitt kakel, vita vitvaror... Vita väggar..

Svar på tråden Rostfria eller vita vitvaror?