• Anonym (?)

Andningslarm snuza hero md. Fråga

Jag undrar om andningslarmet snuza hero md är kopplat till mobilen på något sätt. För jag har inget internet på min telefon så kan inte koppla larmet till telefonen. På sidan jag skulle beställa det ifrån står det att larmet är mobilt, vad menas med det?

• Svar på tråden Andningslarm snuza hero md. Fråga
  • Anonym (J)
    Anonym (?) skrev 2018-09-20 16:07:09 följande:

Jag undrar om andningslarmet snuza hero md är kopplat till mobilen på något sätt. För jag har inget internet på min telefon så kan inte koppla larmet till telefonen. På sidan jag skulle beställa det ifrån står det att larmet är mobilt, vad menas med det?

Det betyder att larmet är oberoende och inte sitter fast eller behöver pluggas in någonstans. Det vill säga "bärbart".
  • Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2018-09-20 16:43:54 följande:

Det betyder att larmet är oberoende och inte sitter fast eller behöver pluggas in någonstans. Det vill säga "bärbart".

Vad bra då är den inte kopplad till någon telefon då
  • Anonym (J)
    Anonym (?) skrev 2018-09-20 16:47:01 följande:
    Vad bra då är den inte kopplad till någon telefon då
    Nä :) Jag har ett likadant
  • Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2018-09-20 16:51:52 följande:

Nä :) Jag har ett likadant

Är det ett bra larm?
  • Anonym (J)
    Anonym (?) skrev 2018-09-20 17:34:24 följande:
    Är det ett bra larm?
    Hehe, jag vet inte! Jag är i vecka 38 :) Men det kändes viktigt för mig att köpa ett! :D Jag får vänta lite med recensionen
  • Bubbel85

Nej det larmet du frågar om är inte kopplat till en app. Det är däremot Snuza Pico, kanske är det det larmet du blandar ihop med. Det larmet har jag och är väldigt nöjd, men om du inte har wi-fi eller internet på telefonen fyller det ju ingen funktion :) Snuza Pico larmar både i telefonen och på själva larmet på blöjan, Snuza hero larmar bara på larmet på blöjan.

• Anonym (?)
    Bubbel85 skrev 2018-09-20 21:11:29 följande:

Nej det larmet du frågar om är inte kopplat till en app. Det är däremot Snuza Pico, kanske är det det larmet du blandar ihop med. Det larmet har jag och är väldigt nöjd, men om du inte har wi-fi eller internet på telefonen fyller det ju ingen funktion :) Snuza Pico larmar både i telefonen och på själva larmet på blöjan, Snuza hero larmar bara på larmet på blöjan.

Men larmet tjuter väl högt?
  • Fliselisan

Det tjuter ganska tyst. Ligger man i samma rum hörs det bra men inte från ett annat rum.

Vår son är nu 7 månader, haft det sedan födseln, fungerar perfekt. Falsklarmade några gånger i början när han var liten och larmet inte satt så bra på blöjan, men efter en månad när han blivit lite större inte alls. Jag är helt nöjd.

• Anonym (?)
    Fliselisan skrev 2018-09-20 21:25:28 följande:

Det tjuter ganska tyst. Ligger man i samma rum hörs det bra men inte från ett annat rum.

Vår son är nu 7 månader, haft det sedan födseln, fungerar perfekt. Falsklarmade några gånger i början när han var liten och larmet inte satt så bra på blöjan, men efter en månad när han blivit lite större inte alls. Jag är helt nöjd.

Är det så att man vaknar av ljudet ifall det skulle larma när man ligger o sover?
Svar på tråden Andningslarm snuza hero md. Fråga