• Mille74

    Ska vi skaffa syskon till vår sladdis

    Hej

    Det är så att jag å in man fick en liten sladdis som är 1 år nu och innan sa vi att hon va den sista då jag har 2 barn sedan innan å han har tre sedan innan alla är mellan 15 år och 22 år

    Nu känner vi att 1 åringen kommer bli "ensam" då det skiljer så må ga år på henne å dom andra plus att vi känner att det skulle vara mysigt med en Till jag blir 44 å mannen är 45 år

    Vad tycker/känner ni för vi fel om vi skaffar en till nu? Det kön des helt rätt att skaffa den lilla vi har nu.

    Rna åsikter från någon som är en sladdis med och utan syskon. Beskriv hur ni kände det å känner nu i vuxen ålder

  • Svar på tråden Ska vi skaffa syskon till vår sladdis
  • Erla

    Det är bara ni som kan bestämma. Gör det som känns rätt för er för då blir det inte fel. Vill ni ha ett barn till så tycker jag att ni kan försöka :) ser inga hinder eller fel i det om det är det ni vill.

  • AK78

    Har två killar födda -02 och -05. Skaffade sladdis i december-17 och väntar nu hans syskon 1:a februari-19. Känns jättebra! Det blir tätt och det blir mycket jobb.. men vad kul de (förhoppningsvis) kommer att ha ihop! Ge det ett försök! Lycka till!

Svar på tråden Ska vi skaffa syskon till vår sladdis