Inlägg från: medioker |Visa alla inlägg
  • medioker

Missfall? Hjälp!!

jackie92 skrev 2018-09-29 11:02:53 följande:

känner mig inte så orolig längre utan försöker lika på min kropp. 

har liksom noll smärta o det kommer några små droppar blod ibland under en dag som ser ut som att komma från livmodertappen o inte inifrån.

Är 26 år, bmi på 19, perfekta värden o aldrig tagit medicin för nått. enligt vul i början av sommaren ser allt superbra ut. Röker inte och har inte druckit alkohol på 2år, hälsosam kost mm. 

Tillhör enligt min läkaren är grupp som med liten sannolikhet för missfall. Ändå har jag suttit i en vecka och läst varenda tråd på familjeliv för att ha stenkoll på utomkvedshavarskap, MA, MF, ofostrig graviditet osv osv för att jag tror att jag ska kunna läsa mig klokare. 

Nej, jag har inte blivit klokare alls utan mer orolig och nojjig och ledsen vilket gått ut över min älskade kille och söta labradorvalp vilket inte är rättvist. 

Graviditet är vidrigt för att man känner sig så hjälplös - saker händer i ens kropp som man inte kan kontrollera. Nu lägger jag ner forum och googlande för det är inte bra för själen. 

<3 <3 hoppas det går bra för alla med liknande problem, nu ska vi ta en utflykt till stranden o sen gå på spa och njuta av det underbara höstvädret vi har. Tips till alla är att lägga ner datorn och bara njuta av livet - allt löser sig och saker händer av en anledning! 

Hur har det gått?
Svar på tråden Missfall? Hjälp!!