Inlägg från: maddiz |Visa alla inlägg
  • maddiz

Måla på strukturtapet?

Jag tror att det kommer att funka, ska själv testa här hemma eftersom vi oxå har såna tapeter.
    Ska testa, och det kan ju inte mer än att gå åt skogen, och man får ställa sig och riva ner eländet.
    Ännu mer elände har vi i sovrummet där vi har vävtapet från 50 talet, som vi lär slita ner, hur lätt det nu än är..
    När har ni planer att börja?

• maddiz

jennie med ie..känner igen mig, eller iofs vi har inte bott i huset så länge, men vi tar oss inte för att göra nåt..varför vet jag inte =$
    Dels för att vi kanske inte har erfarenhet och vi kanske har lite tummen mitt i handen.. När man har bott i lägenhet har man ju inte fått gjort som man har velat, men nu har man som sagt fria händer, men ändå är man livrädd att göra fel..

• maddiz

peztis..ang vävtapet..ja vi funderade på det mest drastiska..köra gipsskivor över eländet, men vette sjutton om det heller blir så bra...Har börjat pilla i hörnen på tapeten, och där gick det bra, men underlaget ser ju ut som hej kom och hjälp mig, så jag misstänker att det kommer att gå åt spackel

Svar på tråden Måla på strukturtapet?