Så jäkla less på honom
Lämna honom då och ta någon annan som påstår sig uppskatta dig så får du se om gräset är grönare på andra sidan.
Lämna honom då och ta någon annan som påstår sig uppskatta dig så får du se om gräset är grönare på andra sidan.
Jag är inte så säker på att jag vill ha någon karl alls.
Ja vi har talat om det i omgångar, eller rättare sagt jag ha talat och han sitter tyst och fryser ute mig.
Igår morse, då såg han att jag var försenad. Jag springer runt och stressar med barn som bråkar om kläderna, väcker honom igen då han inte gått upp ännu. Jag har inte hunnt klä mig ännu, utan står i underkläder och torkar skit efter valpar. Och han bara hoppar i kläderna och säger "jag drar nu, hej då".
Idag skulle han leka martyr och ställer klockan 20 min före mig. Klockan ringer och ringer och han ligger kvar. Vilket resulterar i jag vaknar, hundarna vaknar och väcker alla i huset. Vi har en valp/unghund som inte är helt rumsren ännu. Och dom vet att när min klocka ringer går jag upp direkt och släpper ut. Men han ligger och drar sig och ska snoza. Valpen kissar i hallen och hundarna springer i detta. Jag får gå upp onödigt tidigt och får städa hallen. Han gör sig i orning och väcker dottern 40min tidigare än vanligt. Jag sköter resten som vanligt. Sen står dom klara 05:40, 20 minuter tidigare än fritids öppnat. Till vilken nytta? Varför inte bara gå upp 15 min tidigare och hjälpa till so jag bett om? varför leka martyr och dra upp dottern så tidigt och väcka mig onödigt tidigt. Vilket nu resulterar att jag tycker han är än mer idiot.
Detta är anledningen till att färre och färre kvinnor vill vara sammanboende. Varför ska vi ta ansvar för allt inklusive vuxna mansbebisar som inte ens klarar att komma upp på morgonen utan assistans av partnern? Och sen klagar män på att de får för lite sex och att deras kvinnor är tjatiga. Undrar varför!?!
Du får gärna visa mig en tråd där mannen är i samma situation som TS.