Inlägg från: Anonym (Ettpro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ettpro)

Prostatamassage

Anonym (Undrar) skrev 2018-10-17 14:45:43 följande:

Det var en kombination av yttre stimulans och prostatamassage alltså? Var det också som man har hört att orgasmen spred sig i hela underlivet eller kanske i hela kroppen?

Antar att det känns som att få en fontänorgasm i kombination med klitorisorgasm. Det är som att hela kroppen får en uttömning.. Min erfarenhet är att killar är rädda för att pröva prostata stimulering, men när dom gör det är det ?himmelskt skönt? och vet ingen som inte älskat det. Krävs bara rätt tjej för att lyckas ta bort den där skammen och framförallt tillit till sin partner.
  • Anonym (Ettpro)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-17 15:32:12 följande:

Det som du beskriver låter fantastiskt. Upplever du ofta det? Jo det stämmer nog att många män undviker prostatastimulans. Jag hör själv till dem. Men som du säger, den som upplevt det vill nog inte vara utan det sen. Jag tycker att det är intressant att höra erfarenheter om denna spännande funktion som vi män har inbyggd även om jag kanske inte prövar det själv.

Som med allt annat, det är inte bara stoppa in och köra..

Killen måste vara upphetsad och avslappnad. Bäst är såklart om tjejen tänder på det och det blir ..vad säger man ett winwin för båda.
Svar på tråden Prostatamassage