Min man sa att han älskar sin mamma mer än mig.
Som rubriken lyder: hur hade ni reagerat?
Detta kom fram under en diskussion, han säger alltså att hans mor betyder mer för honom än vad jag gör.
Som rubriken lyder: hur hade ni reagerat?
Detta kom fram under en diskussion, han säger alltså att hans mor betyder mer för honom än vad jag gör.
Som någon annan skrev.. hur kom ni ens in på ämnet?? Frågade du honom??
Man älskar ju personer på olika sätt. Jag älskar min sambo, men om jag i något samanhang skulle behöva välja mellan mina föräldrar och mina barn eller min sambo så skulle jag välja mina föräldrar och barn! Så baserat på det så kan man väl säga att jag älskar dem mer än min sambo!
I dagens läge kanske man kan förstå honom, med tanke på - som ovanstående har skrivit - att många relationer går i kras, men föräldra-barnrelationen består i de allra flesta fall.
Det är tråkigt, men sant.
Däremot skulle jag personligen inte vilja vara tillsammans med någon som uttryckte sig så. Det låter inte som att hans hjärta är med till 100% i relationen.
Så var det för min ex-man.Hans mamma gick före eller var minst lika viktig som mig.Hans mamma fick bestämma hemma hos oss och komma till oss när hon ville och stanna hur länge hon ville .Skönt att slippa det nu och bo i lugn och ro.
Jag hade önskat honom ett lyckligt liv med sin mamma. Bara att han inte kan skilja på två helt olika relationer skulle få mig avtänd..
Äsch! Relationen till mamma är unik för de flesta, villkorslös kärlek - med fullkomlig tillit med få undantag. Förutsatt att mamman är vettig och inte svärmor from hell, så tror jag att män mår bra av alla nära relationer de kan få. Man får välja sina krig
Äsch! Relationen till mamma är unik för de flesta, villkorslös kärlek - med fullkomlig tillit med få undantag. Förutsatt att mamman är vettig och inte svärmor from hell, så tror jag att män mår bra av alla nära relationer de kan få. Man får välja sina krig
Vilka töntig morsgris, haha.
Snacka om att inte klippt navelsträngen ännu.
Vilken turnoff
Meeeeen, jag undrar ju hur diskussionen gick innan.
Testade du honom?
Meeeeen, jag undrar ju hur diskussionen gick innan.
Testade du honom?
Vilka töntig morsgris, haha.
Snacka om att inte klippt navelsträngen ännu.
Vilken turnoff