Inlägg från: Anonym (Alnico) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alnico)

Hungrande gift kvinna

Sgtwolf skrev 2018-10-12 23:00:08 följande:

Livet går upp och ner.....

Är själv en man i ett långt förhållande. Gissar att jag inte presterar som för 20 år sedan. Men samtidigt så försvinner en del av spänningen efter några år. Man "vet" redan vad partnern vill och inte vill och vad hen kommer snabbast av..... och "kör" med säkra kort.

Efter några år så har man testat allt som båda är villiga att testa. Det blir en lång startsträcka för att hetsa upp sig på gamla vanor. Lite för ofta så blir det mest "jasså" och ingen aktion.

Lust föder lust... Kör man på säkra kort i förhållandet så händer det mindre och mindre. Men det är möjligt med nytändning att gå utanför ramarna.

I ditt fall sök spänning på annat håll för att tända gnistan. Skulle själv kunna tänka mig nått på sidan av för lite nytändning....

Jag tycker att fler gifta kvinnor ska ta sig en älskare. Kan bli nytändning i förhållandet. Hon får bra, spännande sex (förhoppningsvis). Hennes älskare kanske är singel och är överlycklig att äntligen få lite action.
  • Anonym (Alnico)
    Anonym (Man38) skrev 2018-10-13 09:15:34 följande:

Känner igen detta så mycket fast jag är man , sambo sedan snart 10 år och varav 4 nästan helt utan sex. Har en jättego tjej på alla vis förutom just den punkten. Gör man närmanden på det planet idag om sex och blir avvisad ,då känns det bara dumt och man skäms nästan lite över det som om man skulle vara onormalt pervers. Herregud vad jag saknar känslan av passionerat varmt sex med en vacker kvinna. Men det är inte lätt att bara bestämma sig för att lämna när det annars är jättebra. Man tänker ofta på om det verkligen finns något förhållande med väl fungerande sexliv efter många år, det man hör mest är ju att passionen/lågan försvinner och folk fortsätter leva ihop på ren slentrian! Förlåt TS det blev inget hjälpande svar här men känner igen mig i din text och samt med kvinnan Anonym som skrev i er frustration. Det är sannerligen inte enkelt.

Skulle du kunna tänka dig en älskarinna? Jag är man, bisexuell, och när jag hängde på Bodycontact så fanns det många gifta män som sökte män. Många gifta par också, som sökte allt möjligt.
Svar på tråden Hungrande gift kvinna