• Anonym (Kvinna)

    Hungrande gift kvinna

    Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

    Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

    Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

    Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

    Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

    Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

    Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

  • Svar på tråden Hungrande gift kvinna
  • Anonym (Sara)

    Kände igen mig för en tre år sedan innan jag träffade min älskare. Levde och lever ännu med en man som inte längre kan ha sex och saknar helt förmågan att tillfredsställa mig. Kände mig skyldig tidigare ,i början men inte längre. Jag har fortfarande behovet av mycket sex, passionerat och hett. Så kag tänker att jag lever med min man och uppfyller hans behov av närhet, ömhet och tillgänglighet samtidigt som jag uppfyller mina behov av djuriskt hårt knull.

    Vad jag däremot inte känner igen mig i är att du kan tänka dig bli våldtagen?! Hårt sex ok, förnedrande sex ,jag är med , men våldtäkt är inget man kommit överens om och som är byggt på njutning. Därav namnet.

  • Anonym (Ja)

    Det är inte lätt när det blir så. Hade jag kunnat hjälpa dig så hade jag gjort det. Men du får tänka igenom om du klarar och ha det som det är nu, eller det är dax o bryta upp och flytta. Känns ju inte något vidare och gå bakom ryggen på sin partner.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Sara) skrev 2018-10-12 18:10:48 följande:

    Kände igen mig för en tre år sedan innan jag träffade min älskare. Levde och lever ännu med en man som inte längre kan ha sex och saknar helt förmågan att tillfredsställa mig. Kände mig skyldig tidigare ,i början men inte längre. Jag har fortfarande behovet av mycket sex, passionerat och hett. Så kag tänker att jag lever med min man och uppfyller hans behov av närhet, ömhet och tillgänglighet samtidigt som jag uppfyller mina behov av djuriskt hårt knull.

    Vad jag däremot inte känner igen mig i är att du kan tänka dig bli våldtagen?! Hårt sex ok, förnedrande sex ,jag är med , men våldtäkt är inget man kommit överens om och som är byggt på njutning. Därav namnet.


    Nä, vill absolut inte bli våldtagen. Vill desperat ha sex.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-12 18:15:35 följande:

    Nä, vill absolut inte bli våldtagen. Vill desperat ha sex.


    Jag måste ha missuppfattat dig då.

    Men visst, det är sjukt jobbigt att gå omkring och vara sexuellt frustrerad.

    Har du pratat med mannen om det? Varför vill han inte ha sex eller klarar han inte av det längre? Kan ni tänka er ett öppet förhållande där ni träffar andra?
  • Underhill

    Prata med mannen din kanske?


    E vi överens så kör vi
  • VillMerVI

    Åh, vad jag känner igen mig. Är i precis samma situation. Jag vill fortsätta att älska och utforska området sex och det känns svårt att inte få ha ett av det mest grundläggande elementen. Även om det är tråkigt så är det skönt att höra att det även finns kvinnor i samma situation.

  • Anonym (Skilj dig)

    Skilj dig för tusan!

    Så svårt är det faktiskt inte. Själv trodde jag att världen skulle gå under om jag tog steget till skilsmässa men när papperna låg påskrivna var det en seger!

    Lite krig och materiell förlust men det kan det vara värt för att få vara lycklig och känna sig attraktiv igen.

  • Fritz08

    Jodu. Visst känner jag igen mig i din situation.

    Kanske räcker det om du besöker en snygg massör. Har du testat sådan beröring?

    Hur länge har du känt så här. I vilken ålder är du och var bor du?

  • Sgtwolf

    Livet går upp och ner.....

    Är själv en man i ett långt förhållande. Gissar att jag inte presterar som för 20 år sedan. Men samtidigt så försvinner en del av spänningen efter några år. Man "vet" redan vad partnern vill och inte vill och vad hen kommer snabbast av..... och "kör" med säkra kort.

    Efter några år så har man testat allt som båda är villiga att testa. Det blir en lång startsträcka för att hetsa upp sig på gamla vanor. Lite för ofta så blir det mest "jasså" och ingen aktion.

    Lust föder lust... Kör man på säkra kort i förhållandet så händer det mindre och mindre. Men det är möjligt med nytändning att gå utanför ramarna.

    I ditt fall sök spänning på annat håll för att tända gnistan. Skulle själv kunna tänka mig nått på sidan av för lite nytändning....

Svar på tråden Hungrande gift kvinna