Inlägg från: Anonym (det finns!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (det finns!)

Hungrande gift kvinna

Anonym (Man38) skrev 2018-10-13 09:15:34 följande:

Känner igen detta så mycket fast jag är man , sambo sedan snart 10 år och varav 4 nästan helt utan sex. Har en jättego tjej på alla vis förutom just den punkten. Gör man närmanden på det planet idag om sex och blir avvisad ,då känns det bara dumt och man skäms nästan lite över det som om man skulle vara onormalt pervers. Herregud vad jag saknar känslan av passionerat varmt sex med en vacker kvinna. Men det är inte lätt att bara bestämma sig för att lämna när det annars är jättebra. Man tänker ofta på om det verkligen finns något förhållande med väl fungerande sexliv efter många år, det man hör mest är ju att passionen/lågan försvinner och folk fortsätter leva ihop på ren slentrian! Förlåt TS det blev inget hjälpande svar här men känner igen mig i din text och samt med kvinnan Anonym som skrev i er frustration. Det är sannerligen inte enkelt.

Det finns! Jag trodde inte det efter tre längre förhållanden där sexlivet dog ut varje gång. Och det var jag som inte ville ha sex, jag slutade tända på den jag hade relation med och trodde på allvar att jag alltid skulle vara sådan. 

Nu har jag en relation sen 8 år och jag är verkligen fortfarande helt galen i min man. Tittar, åtrår och längtar varje dag. Stjäl åt mig kramar, smek och kyssar varje dag och sexet är såå gudomligt! Har svårt att se hur det ska kunna bli slentrian och dött mellan oss!

Svar på tråden Hungrande gift kvinna