Inlägg från: Anonym (Darla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Darla)

Hungrande gift kvinna

Min man och jag har varit gifta i 10 år och har fått två barn. Sexlivet var stendött i många år men har det senaste året blivit magiskt bra. Vill bara säga att det finns hopp!

• Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-14 10:50:37 följande:

Det var kul att höra:) Något speciellt som gjort förändringen? Barnen som blivit stora eller något annat?

Barnen är fortfarande små, dagis- och lågstadieåldern. Tror förändringen kom med att jag blivit trygg i mig själv och börjat bejaka min egen sexualitet. Jag flyttade mitt fokus från honom till mig själv när vi har sex, vilket han tyckte var underbart. Nu lever vi ut tillsammans, gärna dagtid när barnen är hemifrån (vi har båda flexibla jobb) och har roligt tillsammans.
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 08:11:40 följande:

Låter ju fantastiskt. Har själv haft det väldigt upp och ner i förhållandet och förstår många här inne som drömmer om älskare och älskarinnor även om vårat sexliv här hemma ändå lever, dock under en sparlåga. Kunde önska just det du beskrev här att hon bejakade sin sexualitet lite mer. Men misstänker att det är p-pillerna som kan vara boven till hennes dalande sexualitet. Sedan är jag nog lite bortskämd med mitt sexuella förflutna.

Men härligt att mötas upp hemma under dagen och kan sexa loss utan att störas av barn osv.. :)

P-piller är säkert roten till mycket ont i världen. De gånger jag testat har jag blivit fullständigt personlighetsförändrad och mått skit. Kan hon tänka sig att sluta?
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 13:24:15 följande:

Jo jag har ockå hört detta. Och nu när jag tänker efter så var hon som kåtast när hon var gravid och när vi försökte med barn nummer två. Första barnet var mer oplanerat så kan inte säga hur det var då.

Fast ni tjejer brukar ju bli mer kåta vid graviditet vad jag fått med mig? Men kan ligga något i det?

Har tagit upp det med henne och hennes första fråga var, men hur ska vi göra då? Sa att vi kan köra med gammal hederlig kondom för att testa iallafall.

Ja, för mig var det så. Jag var superkåt under graviditeterna! Men första gången hade vi sexförbud pga hotande förtidsbörd och andra gången vägrade maken ha sex med mig. Han tyckte min gravida kropp var avtändande, trots att jag är smal i mig själv och enbart hade mage och större bröst :(

Vi har kört utan preventivmedel i alla år, säkra perioder eller avbrutet. Men finns väl spiraler utan hormoner som kanske kunde va värt att testa?
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 15:01:08 följande:

Jasså, det är ju bland det sexigaste som finns, en smal gravid kvinna, så hett, så att bara tanken är lite upphetsande ;) Men finns visst en del killar som inte tänder på gravida kvinnor också, tydligen.

Ja det är ju hormonerna som spökar. Men det där med säkra perioder och avbrutet sex, är det så säkert verkligen? Har fått för mig att det finns instrument man kan köpa för att se vilka perioder som sexet är säkert utan att bli gravid?

• Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 15:01:08 följande:

Jasså, det är ju bland det sexigaste som finns, en smal gravid kvinna, så hett, så att bara tanken är lite upphetsande ;) Men finns visst en del killar som inte tänder på gravida kvinnor också, tydligen.

Ja det är ju hormonerna som spökar. Men det där med säkra perioder och avbrutet sex, är det så säkert verkligen? Har fått för mig att det finns instrument man kan köpa för att se vilka perioder som sexet är säkert utan att bli gravid?

Ja det var trist för oss båda att han inte tände på min kvinnliga kropp, vi gick miste om mycket där :(

Nej, säkra perioder är säkert inte så säkra men vi har klarat oss hittills. Hormonfria spiraler eller kondom är väl det säkraste alternativet.

Hoppas din fru kan lära sig att släppa loss lite. Jag fattade helt ärligt inte grejen med sex förrän jag började hänge mig och göra det för min egen skull. Kan du hjälpa henne dit? Fråga om hennes fantasier och se om det finns något ni kan utforska tillsammans. Jag delgav min make en fantasi som jag trodde att han inte skulle gilla att höra, men som han gick igång rejält på.
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 18:37:12 följande:

Ja verkligen, jag kan sakna det, hon var så fin då :D Sexig liten kropp med en rund och fin mage ;) Som tur så har vi sparat en del bilder :) Kan förstå det, för antar att du var ganska sugen då precis som de flesta andra gravida kvinnor? :P

Jo finns tydligen en app eller säkert fler som mäter säkra perioder mer säkert, men det är ju forfarande inte helt tryggt!

Jo har försökt med det med, hon är svår där... Men var var det för fantasi som du hade, som fick igång honom då? ;)

Ja, jag var så kåt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen när jag var gravid :P

Fantasin jag berättade handlade om att få vara med två män, i centrum för bådas uppmärksamhet. Maken älskade tanken på att se mig fri och kåt och även tanken på att en annan man skulle åtrå mig. När jag märkte hur mycket han gick igång på att se mig njuta blev det så mycket lättare att släppa loss och faktiskt börja njuta ;)
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 22:20:21 följande:

Blev det att fixa det mesta på egen hand då? ;)

Hehe underbar fantasi, har du fått uppleva den än då? ;) Älskar att vara två män på en kvinna med hennes njutning i centrum. Men då fick fantasin dig till att iallafall släppa loss och bejakar din egna njutbar mer då? Finns inte mycket som är mer upphetsande att se en kvinna njuta :)

Japp, en bra kvinna reder sig själv ;) han som gillar att se mig njuta gick miste om mycket där, det var något med graviditeten som gjorde det så grymt intensivt...

Nä, än så länge har vi inte gått vidare med tanken på en extra man, men vi pratar och fantiserar tillsammans om det och det är gött redan där. Har ett gäng leksaker också för att kunna leva oss in i det och utforska fantasierna mer... ;P
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-16 10:21:48 följande:

Haha precis så brukar det vara, men det klarar vi män också när det är nödår haha ;) Men visst det gjorde han, är så hett. Gillade att komma in i min gravida tjej bakifrån (var nästan den ända möjliga ställningen på slutet) och samtidigt känna på hennes hårda mage. Så här man skriver om det, så låter det kanske lite knäppt, men det var så upphetsande att få smeka den samtidigt..

Oki, ibland ska bara en fantasi stanna i fantasin, är ju underbart om den kan pigga upp sexlivet mellan er på det sättet som den har och med lite spännande leksaker kan man nästan få vilka fantasier som helst att bli verkliga ;)

Vad har du eller ni för fantasier då med att ha en extra man eller när ni leker med sexleksakerna ihop?

Tja du... ska vi verkligen kapa TS tråd till mina fantasier? ;)
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-16 16:28:00 följande:

Det är väl så trådar som dessa trådar utvecklar sig? Spännande diskussioner om sex även om vi kom ur topic lite hehe..

Jag vill börja med att bli tagen bakifrån av den ena medan jag suger av den andra. Älskar att suga kuk!

Sen vill jag bli tagen av båda samtidigt. Finns inget skönare än att bli så uppfylld. Älskar när mannen tar mig där bak samtidigt som Mr rabbit tar hand om fittan och klittan och jag själv smeker mina bröst. Det är den totala njutningen!

Vad skulle du vilja göra med din fru om hon var mer kåt och frisläppt?
Svar på tråden Hungrande gift kvinna