Hungrande gift kvinna
Min man och jag har varit gifta i 10 år och har fått två barn. Sexlivet var stendött i många år men har det senaste året blivit magiskt bra. Vill bara säga att det finns hopp!
Min man och jag har varit gifta i 10 år och har fått två barn. Sexlivet var stendött i många år men har det senaste året blivit magiskt bra. Vill bara säga att det finns hopp!
Det var kul att höra:) Något speciellt som gjort förändringen? Barnen som blivit stora eller något annat?
Låter ju fantastiskt. Har själv haft det väldigt upp och ner i förhållandet och förstår många här inne som drömmer om älskare och älskarinnor även om vårat sexliv här hemma ändå lever, dock under en sparlåga. Kunde önska just det du beskrev här att hon bejakade sin sexualitet lite mer. Men misstänker att det är p-pillerna som kan vara boven till hennes dalande sexualitet. Sedan är jag nog lite bortskämd med mitt sexuella förflutna.
Men härligt att mötas upp hemma under dagen och kan sexa loss utan att störas av barn osv.. :)
Jo jag har ockå hört detta. Och nu när jag tänker efter så var hon som kåtast när hon var gravid och när vi försökte med barn nummer två. Första barnet var mer oplanerat så kan inte säga hur det var då.
Fast ni tjejer brukar ju bli mer kåta vid graviditet vad jag fått med mig? Men kan ligga något i det?
Har tagit upp det med henne och hennes första fråga var, men hur ska vi göra då? Sa att vi kan köra med gammal hederlig kondom för att testa iallafall.
Jasså, det är ju bland det sexigaste som finns, en smal gravid kvinna, så hett, så att bara tanken är lite upphetsande ;) Men finns visst en del killar som inte tänder på gravida kvinnor också, tydligen.
Ja det är ju hormonerna som spökar. Men det där med säkra perioder och avbrutet sex, är det så säkert verkligen? Har fått för mig att det finns instrument man kan köpa för att se vilka perioder som sexet är säkert utan att bli gravid?
Jasså, det är ju bland det sexigaste som finns, en smal gravid kvinna, så hett, så att bara tanken är lite upphetsande ;) Men finns visst en del killar som inte tänder på gravida kvinnor också, tydligen.
Ja det är ju hormonerna som spökar. Men det där med säkra perioder och avbrutet sex, är det så säkert verkligen? Har fått för mig att det finns instrument man kan köpa för att se vilka perioder som sexet är säkert utan att bli gravid?
Ja verkligen, jag kan sakna det, hon var så fin då :D Sexig liten kropp med en rund och fin mage ;) Som tur så har vi sparat en del bilder :) Kan förstå det, för antar att du var ganska sugen då precis som de flesta andra gravida kvinnor? :P
Jo finns tydligen en app eller säkert fler som mäter säkra perioder mer säkert, men det är ju forfarande inte helt tryggt!
Jo har försökt med det med, hon är svår där... Men var var det för fantasi som du hade, som fick igång honom då? ;)
Blev det att fixa det mesta på egen hand då? ;)
Hehe underbar fantasi, har du fått uppleva den än då? ;) Älskar att vara två män på en kvinna med hennes njutning i centrum. Men då fick fantasin dig till att iallafall släppa loss och bejakar din egna njutbar mer då? Finns inte mycket som är mer upphetsande att se en kvinna njuta :)
Haha precis så brukar det vara, men det klarar vi män också när det är nödår haha ;) Men visst det gjorde han, är så hett. Gillade att komma in i min gravida tjej bakifrån (var nästan den ända möjliga ställningen på slutet) och samtidigt känna på hennes hårda mage. Så här man skriver om det, så låter det kanske lite knäppt, men det var så upphetsande att få smeka den samtidigt..
Oki, ibland ska bara en fantasi stanna i fantasin, är ju underbart om den kan pigga upp sexlivet mellan er på det sättet som den har och med lite spännande leksaker kan man nästan få vilka fantasier som helst att bli verkliga ;)
Vad har du eller ni för fantasier då med att ha en extra man eller när ni leker med sexleksakerna ihop?
Det är väl så trådar som dessa trådar utvecklar sig? Spännande diskussioner om sex även om vi kom ur topic lite hehe..