piffan87 skrev 2018-11-30 18:38:38 följande:
Men nej! Jäkla test som bara visar negativt, blir så arg.. Och så en sen mens på det. Förhoppningarna går ju i taket! Orättvist! Jag hoppas så att dina test inte hunnit visa positivt än..
Imorgon börjar jag med ägglossningstester igen. Beräknad ÄL på tisdag-onsdag så vi får väl se om det håller sig till schemat. Känns lite annorlunda denna gång eftersom den mensen som kommer då, kommer i sånt fall samma dag som vi ska på vårt första möte för fertilitetsutredning.. Förhoppningsvis kanske man inte vill lägga sig ned och dö då iaf....
Hoppas du får en superfin helg även fast du lever i ovisshet. Önskar så att man kunde hjälpa på något sätt <3
Nu kom mensen. Skönt ändå att den kommer på något sätt så jag/vi kan gå vidare. Bara ladda om för ägglossningstester!
Hur går det för dig Piffan87? Har du börjat testa idag?
Vilka test kör du med?
Skönt att ni har mötet att "se fram emot". Jag håller alla tummar för er! Hur länge hade ni försökt nu igen?
Jag ska nog ta kontakt med gyn nästa vecka....bara för att kolla hur allt ser ut och prata om hur vi kan gå vidare. Det känns som att de borde veta det, annars får jag kolla runt själv!
Vi har haft en supermysig dag, hoppas du/ni har haft detsamma! :)