• Anonym (Melvi­n)
    Äldre 15 Oct 12:58
    23329 visningar
    88 svar
    88
    23329

    Nån mer kille som tänder på avsugningar?

    Är nog det jag tänder mest på att se. Bilder, videoklipp. Allra mest när nån snygg tjej suger stor kuk, blir sprutad över ansiktet. Så det rinner över kinderna, hakan... Fantiserar att det är jag som gör det. Blir så kåt. 

  • Svar på tråden Nån mer kille som tänder på avsugningar?
  • Anonym (Jonna­)
    Äldre 15 Oct 13:06
    #1

    Du låter som en helt normal kille! Men IRL uppskattar man som tjej att killen frågar om de får spruta en i ansiktet, inte alla tjejer som gillar det!

  • Anonym (.)
    Äldre 15 Oct 13:43
    #2

    Rätt vanlig fantasi bland många killar som är bi/homo, inget udda direkt skulle jag säga.

    Dessutom en fantasi som är rätt enkel att genomföra:)

    Vad hindrar dig?

  • Äldre 15 Oct 13:45
    #3

    Vill i se på stor kuk säg bara till så kommer bilden ????????????

  • Anonym (Bengt­)
    Äldre 15 Oct 15:36
    #4
    Anonym (Melvin) skrev 2018-10-15 12:58:24 följande:

    Är nog det jag tänder mest på att se. Bilder, videoklipp. Allra mest när nån snygg tjej suger stor kuk, blir sprutad över ansiktet. Så det rinner över kinderna, hakan... Fantiserar att det är jag som gör det. Blir så kåt. 


    Det rä nog många killar som precis som du fantiserar om en få stor sats i ansiktet. Om du verkligen blir kåt av detta tycker jag du ska prata med din pojkvän eller skaffa en partner som kan komma i ditt ansikte. Tänk på att om du runkar av honom några gånger utan att det går för honom så bygger han upp en större sats så det riktigt rinner över din haka. Har du skägg så blir det ännu kladdigare.
  • Anonym (Jonna­)
    Äldre 15 Oct 15:46
    #5

    Alltså.. är det bara jag som inte uppfattar TS som bög? Inser att man kan se det på fler sätt nu när jag läser, men jag tolkar som att det är han som vill spruta tjejen i ansiktet, inte suga!? Varför i så fall kolla när det är en snygg tjej som suger, då borde han väl kolla på män som suger av varandra?

  • Anonym (Linn)
    Äldre 15 Oct 16:19
    #6
    Anonym (Jonna) skrev 2018-10-15 15:46:03 följande:

    Alltså.. är det bara jag som inte uppfattar TS som bög? Inser att man kan se det på fler sätt nu när jag läser, men jag tolkar som att det är han som vill spruta tjejen i ansiktet, inte suga!? Varför i så fall kolla när det är en snygg tjej som suger, då borde han väl kolla på män som suger av varandra?


    Uppfattade det ochså som att tc vill vara den som sprutade.

    Trodde att alla som skrev att han va bög/ville bli sprutad på var spydiga och trollade
  • Anonym (Bengt­)
    Äldre 16 Oct 09:20
    #7
    -1 +1

    Det är först när man funderar på att ta emot analsex och bli sprutad i ansiktet som man förstår hur orimligt det är för kvinnor att njuta av detta.

    Sprut i ansiktet är hittepå från porrfilmsindustrin, det är inget som kvinnor njuter av naturligt.

  • Anonym (yy)
    Sat 1 Jun 2019 08:32
    #8
    Anonym (Bengt) skrev 2018-10-16 09:20:50 följande:

    Det är först när man funderar på att ta emot analsex och bli sprutad i ansiktet som man förstår hur orimligt det är för kvinnor att njuta av detta.

    Sprut i ansiktet är hittepå från porrfilmsindustrin, det är inget som kvinnor njuter av naturligt.


    Gammal tråd men måste ändå tillägga att analsex är skönt som fan om man förbereder sig lite. Jag är man.
  • Anonym (kvinn­a)
    Sat 1 Jun 2019 09:03
    #9
    +1
    Anonym (Bengt) skrev 2018-10-16 09:20:50 följande:

    Det är först när man funderar på att ta emot analsex och bli sprutad i ansiktet som man förstår hur orimligt det är för kvinnor att njuta av detta.

    Sprut i ansiktet är hittepå från porrfilmsindustrin, det är inget som kvinnor njuter av naturligt.


    fast analsex är ju så skönt/kvinna
  • Anonym (Bb)
    Sat 1 Jun 2019 09:03
    #10

    Det som du beskriver TS tänder ju typ alla på.

Svar på tråden Nån mer kille som tänder på avsugningar?