• Vech42å

    svenska tjejer muteras till att bli män?

    hej,

    jag har lagt märke till att mönnen i sverige är feminina samtidigt som kvinnorna är maskulina och häromdan när jag raggade på en svensk tjej blev jag rädd, jag fick en maskulin svar från henne som om hon vore en man och jag blev rätt äcklad.

    tar du anabola?

  • Svar på tråden svenska tjejer muteras till att bli män?
  • transparent

    Bara tidsfråga. Hen och tredje könet. Klart att vi muteras. Så skönt sen att vara död och slippa se hur eländig framtiden kommer bli.

  • Vech42å
    transparent skrev 2018-10-15 14:15:46 följande:

    Bara tidsfråga. Hen och tredje könet. Klart att vi muteras. Så skönt sen att vara död och slippa se hur eländig framtiden kommer bli.


    jag menar seriöst alltså, blev spyfärdig efter att ha snackat med tjejen, det var riktigt vidrigt att se dessa tendenser i henne.
  • Anonym (Vendi)

    Intressant seghärdat att vissa alltid föredrar att andra är sig själva medan några föredrar att andra ska passa in i förutbestämda mallar vare sig de trivs i dem eller ej.

    Det förundrar mig att man kan trivas mer med folk som kanske gör sig till för en för att de är rädda att man är fördomsfull.


    Vech42å skrev 2018-10-15 14:08:52 följande:

    hej,

    jag har lagt märke till att mönnen i sverige är feminina samtidigt som kvinnorna är maskulina och häromdan när jag raggade på en svensk tjej blev jag rädd, jag fick en maskulin svar från henne som om hon vore en man och jag blev rätt äcklad.

    tar du anabola?


  • Anonym (Nero)

    Ja svenska kvinnor har närmat sig männen. De håller på att bli lätt androgyna. Är väl kanske alla hormoner som gör det.

  • Anonym (Peter)
    Vech42å skrev 2018-10-15 14:08:52 följande:

    hej,

    jag har lagt märke till att mönnen i sverige är feminina samtidigt som kvinnorna är maskulina och häromdan när jag raggade på en svensk tjej blev jag rädd, jag fick en maskulin svar från henne som om hon vore en man och jag blev rätt äcklad.

    tar du anabola?


    Bara att gömma dig under en sten, framtiden tillhör inte dig och stenåldersmännen. Så gött att vi andra som ser skönheten i människan kommer att få ligga så mycket....
  • Anonym (?)
    Vech42å skrev 2018-10-15 14:18:20 följande:

    jag menar seriöst alltså, blev spyfärdig efter att ha snackat med tjejen, det var riktigt vidrigt att se dessa tendenser i henne.


    Och hon är representativ för alla svenska tjejer?

    I så fall är det nog du som har problem.
  • Anonym (Bill)

    Det är faktiskt precis tvärtom. Svenska män har blivit alltmer kvinnliga av alla könshormoner som finns i naturen. Därför blir effekten att skillnaden mellan en androgyn man och en normal kvinna inte är speciellt stor. Därför kan det bli såna konstiga möten som TS beskriver. Men det beror alltså på att TS är mera kvinna än en normal man var för femtio år sedan.

  • enmanmedskägg

    Intressant, på vilket sätt svarade hon som en man? 


    "Om du inte flyttar dig så slår jag dig på käften din äcklige jävel"? 


    Vi kanske får vänja oss med att kvinnor inte sitter i ett hörn och väntar på att en man ska komma och "rädda" henne från ensamheten. 


    Häng med i tiden. Grow a pair så att säga.

  • Anonym (H)
    Vech42å skrev 2018-10-15 14:08:52 följande:

    hej,

    jag har lagt märke till att mönnen i sverige är feminina samtidigt som kvinnorna är maskulina och häromdan när jag raggade på en svensk tjej blev jag rädd, jag fick en maskulin svar från henne som om hon vore en man och jag blev rätt äcklad.

    tar du anabola?


Svar på tråden svenska tjejer muteras till att bli män?