• Anonym (Gi)

Lämnad. Men hen säger hen ej träffat nån annan. Är det en vanlig lögn?

För att inte såra mig mer?!

Skulle bli sjukt arg om jag i efterhand fick reda på det

• Svar på tråden Lämnad. Men hen säger hen ej träffat nån annan. Är det en vanlig lögn?
  • AndreaBD

Varför skulle det vara en lögn? Själv har jag aldrig gjort slut av den anledningen och jag tror inte att det är vanligt heller. Man gör slut när det inte funkar bra med relationen. Sedan träffar vissa en annan bara som sista anledning för att ta sig ur den gamla relationen, men det brukar inte vara den egentliga orsaken. 

• Anonym (...)
    AndreaBD skrev 2018-10-21 15:31:07 följande:

Varför skulle det vara en lögn? Själv har jag aldrig gjort slut av den anledningen och jag tror inte att det är vanligt heller. Man gör slut när det inte funkar bra med relationen. Sedan träffar vissa en annan bara som sista anledning för att ta sig ur den gamla relationen, men det brukar inte vara den egentliga orsaken. 

Tvärtom väldigt vanligt och att de vill komma tillbaka dessutom om det inte funkar med den nya.. Många trådar på fl om hur de först blivit dumpade plötsligt och sedan fått reda på att han har en ny..
  • Anonym (Gi)

Så hen har kanske en ny men looooooovar att så inte e fallet?! Varför gör folk så?!

• AndreaBD
    Anonym (...) skrev 2018-10-21 16:13:00 följande:
    Tvärtom väldigt vanligt och att de vill komma tillbaka dessutom om det inte funkar med den nya.. Många trådar på fl om hur de först blivit dumpade plötsligt och sedan fått reda på att han har en ny..
    Kanske är det då inte såna som jag skulle umgås med. Allvarligt, jag har inte upplevt några såna fall bland folk jag känner. Visserligen har det hänt nån gång att någon först separerade när de också hade träffat någon annan, men då hade de i regel velat separera redan tidigare. 
  • Anonym (Hm)
    AndreaBD skrev 2018-10-21 15:31:07 följande:
    Håller med
  • villbusa
    Anonym (Gi) skrev 2018-10-21 16:14:57 följande:

Så hen har kanske en ny men looooooovar att så inte e fallet?! Varför gör folk så?!

Spelar det egentligen någon roll? Hen har lämnat dig... kanske på det enklaste sättet för att slippa tjafs o din ilska.

Hen vill inte ha dig längre punkt!

Har hen ingen ny redan så kommer det att ske förr eller senare utan att du kan göra något åt det.
  • Mongoliet

De skämms. Hon kommer aldrig att erkänna att hon har har varit med någon innan hon gjorde slut. Inte bara för att inte såra dig utan lite för att lura sig själv också. Minska sin egen ångest även om det säkert inte funkar fullt ut. Måste avsluta med att skriva att detta är vad jag tror annars kommer det ett gäng griniga kärringar & några fina killar som ska hoppa på mig för att jag tycker saker. Det är nämligen bara de som har rätt att tycka saker eftersom deras åsikter är de rätta & vill linda in ts i bomull.

• RoggaB

Jag har gjort slut utan att ha någon annan, för att hon var så svartsjuk.

• elyse

Om h*n ljuger så är det ju för att slippa mer tjafs. Det är inte något som angår dig längre.

• Anonym (Gi)
    elyse skrev 2018-10-21 18:38:08 följande:

Om h*n ljuger så är det ju för att slippa mer tjafs. Det är inte något som angår dig längre.

Vad angår mig inte längre?
Svar på tråden Lämnad. Men hen säger hen ej träffat nån annan. Är det en vanlig lögn?