• babyväntar

Bf Juli 2019

Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?

• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • Mikkis90

Hejsan tjejer jag plussade på bim-6 , har inte ringt in till bm än då jag har sen oktober förra året haft 3 missfall så jag känner mig osäker ifall denna stannar kvar men jag hoppas att den gör det jag blir 28 år nu på söndag och min kille är 23 år jag har en son som är 6 sen ett tidigare förhållande och jag och min kille försöker skaffa en gemensam bebis :-S <3

• Mikkis90

Har bim idag glömde jag skriva och på slutet blev det fel smiley. Hahaha det skulle vara och inte :-S haha

• Kumminsilver
    RockNRollVirre skrev 2018-11-07 13:42:46 följande:

Hej!

Jag plussade idag! ????

BF 18 Juli enligt Preglife ????

Finns det en Facebook grupp? Jag vill gärna vara med.

Mvh Veronica

Grattis! Då har vi nästan samma BF, jag har den 19 juli! :)
  • Kumminsilver
    Mikkis90 skrev 2018-11-07 18:37:35 följande:

Hejsan tjejer jag plussade på bim-6 , har inte ringt in till bm än då jag har sen oktober förra året haft 3 missfall så jag känner mig osäker ifall denna stannar kvar men jag hoppas att den gör det jag blir 28 år nu på söndag och min kille är 23 år jag har en son som är 6 sen ett tidigare förhållande och jag och min kille försöker skaffa en gemensam bebis :-S <3

Grattis till er! Har också haft tre missfall sen förra året. Det är nervöst men jag försöker att koppla av och njuta trots det är svårt. Har du räknat ut när ni har BF än? Glad
  • Älskadelillaliv

Mmm störd som man är så tog man ett till gravtest med veckoindikator, den visade 2-3 veckor så de stämmer. Fick även tid för tidigt UL den 6/12 längtar som tusan till det nu. Vill bara få se pyret och se att det finns ett litet tickande hjärta.

Tänk om man bara kunde slappna av i början. 

• mildag

Hej allihopa, jag har bf den 12/7 och håller verkligen tummarna för att det ska gå bra! Har haft ett sent missfall i sep, ett missfall i början på okt, så nu hoppas vi på tredje gången gilt. Har två barn på 3,5 & 5 år sen tidigare :)) har skickat om att få gå med i fb gruppen :)

• Smlan

Hej allihopa,

Plussade för två veckor sen och har BF 3/7 om allt går vägen. Vi har en dotter på 16 månader sen innan. Hon hinner precis bli 2 år när bebisen är tänkt att komma.

Har inga symptom över huvud taget vilket känns lite mystiskt. Hade i och för sig inte så mycket med dottern heller men i alla fall liiiite mer.

Har bokat inskrivningssamtal på MVC 20/11. Har skickat om att gå med i FB-gruppen också :)

• skruttin

Hej. Jag är nu i vecka 6 (5+4) och har ont i ryggen sedan en vecka tillbaka, värken e nere i ländryggen och går ner till höften och benen. Någon som haft något liknande så tidigt i graviditeten? Kan det vara foglossning så här tidigt? Tycker värken börjar bli för mycket nu.

• Mikkis90
    Kumminsilver skrev 2018-11-07 19:02:06 följande:

Grattis till er! Har också haft tre missfall sen förra året. Det är nervöst men jag försöker att koppla av och njuta trots det är svårt. Har du räknat ut när ni har BF än? 

Jag gjorde en på familjelivs uträknade och den säger att ca 16 juli är det bf du då?
  • Toollis96

Jag skulle behöva hjälp att tolka detta gravtest som enligt mig på BIM -1 va positivt. Men är kluven för idag på BIM testar jag negativt.

Vet inte exakt om de positiva är -1 eller -2 och idag -1 eller BIM dagen. Har 29 dagar i cykeln och är väldigt regelbunden men enligt min mensAPP är jag på dag 30 idag.. Men inte ett spår av mens har dykt upp idag. Molande värk sen 2 dagar tillbaka, igår mer än idag.

Svar på tråden Bf Juli 2019