Inlägg från: babytjejen |Visa alla inlägg
  • babytjejen

BIM November18

Glad gubbe på clearblues ältest idag, o känner av ägglossningen mer än jag gjort tidigare...o då har man ju ändå försökt i över tre år. Trodde jag skulle må mkt sämre denna vecka, men mått bättre än på länge....denna vecka skulle vi ju fått tillökning om inte jag fått missfall i våras...

vecka
  • babytjejen

Troligtvis bim den 29:e om ägglossning är imorgon...vill verkligen att denna gång ska vara guldägget...

• babytjejen
    Liit skrev 2018-11-14 23:47:29 följande:

Jag med! Jag har ägglossning just nu enligt test. Bara hoppas det sätter sig. Vi fick missfall i oktober. Vi längtar så himla mycket här hemma. Sen kommer oron över om det får vara kvar. Jag håller alla tummar jag kan för oss!

Håller tummarna för oss med..fick tempökning imorse så äl var igår el under natten..men ska fortsätta mysa hela helgen för säkerhetsskull :)

Känner igen det om oro...om jag genom ett mirakel blir gravid igen så kommer oron sitta i länge innan man kan slappna av...
  • babytjejen

Här är ägglossningen förbi o nu är det bara väntandet kvar...från början var det spännande, nu är det mest en plåga...en lång väntan på mensen som jag vet kommer. Efter så här lång tid av försök så orkar man inte hoppas längre, tar för mkt energi...

• babytjejen
    Ellie90 skrev 2018-11-22 12:04:21 följande:

Denna väntan alltså, lika jobigt varje gång. Känns som att man inte tänker på annat! Ca en vecka kvar till BIM -.-

Samma här...lång väntan...
  • babytjejen

Här har det kommit blodblandade flytningar så mensen är på gång o kommer väl under morgondagen el senast fredag...nåja, god jul ändå....

Svar på tråden BIM November18