• Anonym (Pahhj)

är min sambo kär i någon annan??

Försöker hålla mig kort.
    Har varit tsm i 6år. Är mammaledig med vårt första barn.
    Nu börjar de komma upp att han inte trivs hemma för att han nog inte va redo för barn. Att de ä jobbigt att de ä skönare att va på jobbet. Att han vill festa med sina jobbar kompisar oftare. Han vill umgås mer och mer med dom. Pratar väldigt mkt om dom och skriver väldigt mkt med dom när han inte är på jobbet. 3 av tjejerna på hans avdelning har dessutom utryckt ett intresse i honom. Han bryr sig mkt om små saker som att lukta gott, se bra ut..
    när ja uttrycket min oro så känns de inte som att han försöker förminska den utan de känns mer som han försöker svara med o prata om något annat. Men han har även sagt att han älskar mig o ingen annan. Men jag har en stark känsla av att han har känslor för en annan tjej på sitt jobb.
    Min fråga till er som varit med om att er sambo fått känslor elr ni som fått känslor för nån på jobbet hur blev ni och hur försökte ni dölja de elr hur man ska säga ??

• Svar på tråden är min sambo kär i någon annan??
  • Anonym (Pahhj)

Han säger att han inte tycker att de är roligt att känna som han gör men de va mer jobbigt än vad han kunde föreställa sig men han älskar vår son och ångrar honom inte. Han säger att han önskar mer fritid o skulle vilja gå ut mer.
    Och ja har förklarat min oro flera gånger. Visat att jag är ledsen .. oftast så kramar han mig o säger att han älskar mig. Och andra gånger kan han bli lite små irreterad o säga att de inte kommer funka om jag ska hålla på som jag gör.. vet verkligen inte vad ja ska göra. Känns som jag bara sitter och väntar på att han ska säga att han har känslor för henne elr att han gjort något med henne...

• Långbenopluto
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-10-30 16:07:35 följande:
    Han säger att han inte tycker att de är roligt att känna som han gör men de va mer jobbigt än vad han kunde föreställa sig men han älskar vår son och ångrar honom inte. Han säger att han önskar mer fritid o skulle vilja gå ut mer. Och ja har förklarat min oro flera gånger. Visat att jag är ledsen .. oftast så kramar han mig o säger att han älskar mig. Och andra gånger kan han bli lite små irreterad o säga att de inte kommer funka om jag ska hålla på som jag gör.. vet verkligen inte vad ja ska göra. Känns som jag bara sitter och väntar på att han ska säga att han har känslor för henne elr att han gjort något med henne...
    Ta eget initiativ, varför vänta?

Släng ut han! Ingen ska behandla dig på det sättet, det är ju fasiken psykisk misshandel!
  • Anonym (Pahhj)

Är så otroligt kär så de finns inte.. går sönder av bara tanken av att han inte känner likadant för mig längre

• Anonym (vera)

Är ni väldigt unga?

• Anonym (Pahhj)

Vi är 23

• Anonym (vera)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-10-30 16:20:14 följande:

Vi är 23

Som är väldigt ungt för en kille att bli pappa.
    Var barnet planerat?
  • Anonym (Pahhj)

Ja

• Anonym (vera)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-10-30 16:23:32 följande:

Ja

Jobbig situation... om du orkar så se tiden an.
    Han har mest troligt bara fått  lite "kalla fötter".
  • BuoBä

Parterapi. Nu!

Förhoppningsvis lyckas ni få ihop era liv igen, men även om det slutar med att ni går isär har ni nytta av det eftetsom han förhoppningsvis kommer till insikt om vad livet som förälder innebär.

Svar på tråden är min sambo kär i någon annan??