Inlägg från: Anonym (vera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vera)

är min sambo kär i någon annan??

Är ni väldigt unga?

• Anonym (vera)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-10-30 16:20:14 följande:

Vi är 23

Som är väldigt ungt för en kille att bli pappa.
    Var barnet planerat?
  • Anonym (vera)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-10-30 16:23:32 följande:

Ja

Jobbig situation... om du orkar så se tiden an.
    Han har mest troligt bara fått  lite "kalla fötter".
  • Anonym (vera)
    Anonym (Skild och gift) skrev 2018-10-30 18:29:02 följande:

Läs vad ?man? har skrivit här ovan och begrunda.

Kan bara tillägga att ja, din man är omogen och är/var inte redo för barn, punk slut.

Jag förstår till 100% att du älskar honom till månen och tillbaka och jag tror han älskar dig också. Dock är män senare i utvecklingen och du borde inte bli förvåndad om att du är mer mogen än honom.

Prova att lämna av ditt barn till honom och gå och gör något DU vill. Din omogena kille kommer inte förstå hur mycket ett barn är innan man provat det själv. Vill han gå ut så tala om att då kan ni ju turas om.

Men låt mig gissa vad som kommer att hända. Din kille blir skitsur och du ger upp för att du vill inte bråka. Du älskar ju honom.

Tyvärr så får du nog lita på din magtjänsla. Smyg kolla hans telefon till exempel. Eller fråga om du får låna den för att kolla upp ett recept. Blir han arg så borde din magtjänsla slå i taket.

Att snoka i partnerns telefon är också ett svek, glöm inte det.
  • Anonym (vera)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-04 13:33:57 följande:

Min sambo har idag talat om att anledningen till sitt mående o allt.. är pga att han inte har känslor för mig längre. Att han älskar mig men inte på de sättet längre..

Åh fy... jag beklagar verkligen.
    Kan det ändå inte vara den stora omställningen som spökar? Att det går att hitta tillbaka igen?
    Är han villig att ge det mer tid, eller har han bråttom vidare?

Verkligen, verkligen tråkigt.
Svar på tråden är min sambo kär i någon annan??