Inlägg från: Anonym (Kvinna54) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna54)

är min sambo kär i någon annan??

Har inte läst alla svar.

Får intrycket att dessa tillfällen med jobbkompisar "väckt" honom och han känner sig glad och levande i deras sällskap. Men kanske har det blivit något mer med någon av de tre kvinnorna som du skriver. När ens partner plötsligt förändras beror det ofta på att de har något nytt med en tredje person. Tyvärr.

Men i nuläget är det svårt att göra mer förutom att vänta. Om du tjatar blir det ju sämre mellan er.

Själv är jag extremt svartsjuk då partners varit otrogna och även nästan framför ögonen på mig. Detta har gjort mig misstänksam och jag har snokat. Och magkänslan stämde. Hittade kärleksbrev....

• Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-01 16:41:22 följande:

Eftersom vi varit ett par så länge så är hans dörr öppen när han går på toa och ja har hört och sett att han ä dålig i magen.

Jag bryr mig massor..

Kanske är han orolig över något. Om han haft "hyss" för sig kanske han är nervös?? Eller något annat??

Har du pratat med honom??
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-04 13:33:57 följande:

Min sambo har idag talat om att anledningen till sitt mående o allt.. är pga att han inte har känslor för mig längre. Att han älskar mig men inte på de sättet längre..

Och kanske finns någon annan redan med tanke på hans "nya" umgänge
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-04 15:09:40 följande:

Tack de vill ju ja höra nu...

Sorry. Hoppas du mår bättre snart
Svar på tråden är min sambo kär i någon annan??