• sysop

Kan du något om bajs? Hjälp tack!

Jag förstår att det är jobbigt, och med en ganska ny liten krabat är det inte lätt att veta hur saker och ting är.

Det är inte ovanligt att ersättning ger hårdmage, sen kan det även vara luft som ställer till problem. 

Mitt förslag är att du kontaktar BB eller BVC bägge dessa ställen brukar vara duktiga på den här typen av frågor, och kom ihåg det finns inga dumma frågor.

Lycka till och hoppas ni snart hittar rätt väg för Er.

• sysop
    Jennn skrev 2018-10-30 20:07:55 följande:
    Tack! Blir bara så förvirrad att han just efter 6 blir kaos några timmar, inte annars:(
    Jag kommer ihåg hur det var när vi kom hem från BB med vår lilla tjej, det var inte lätt och det fanns hur många frågor som helst.

Kollade allt från hur hon andades till hur magen fungerade och allt annat, på vårt BB fanns en hel rad med bilder på väggarna i korridoren som visade på allt möjligt så man kunde se vad som kan vara normalt och vad man skulle vara observant på.

Jag tycker det är bra att du frågar det visar att du bryr dig,  Glad och du må tro att det är inte ovanligt att man som förälder håller koll på det som hamnar i blöjan så att säga. Vi vill ju inget annat än att våra små ska må bra.
Svar på tråden Kan du något om bajs? Hjälp tack!