Hjälp! Ruvar, vilka symptom är positiva??
Jag är på ruvardag 7 med en blastis. Googlar symtom som sjutton även om det kan vara progesteronet som visar sig.
Lite molvärk ibland (mer förrut än dom senaste 1-2 dagarna skulle jag nog säga), ont i ländryggen ibland, pms:ig i bland. Har sedan i fredags tror jag börja känna mig väldigt seg i huvudet och trött i kroppen trots att jag sover bra och länge. Jag har stora bröst och har inte ont där, däremot känns dom mer fyllig ungefär som vid ÄL minus smärtan. Igår kväll mådde jag illa, inte så jag ville kräkas men lite åk sjuk illa. Hade även lite huvudvärk så det kan ju bero på det (kan ibland få migrän vid mens). Har dock lite ont i huvudet idag också men mår inte illa. Innan mens brukar jag alltid vara väldigt törstig och dricka mycket vatten vilket gör att jag drar på mig väldigt mycket vätska och känner mig uppblåst och svullen, jag går därför också mycket på toaletten, natt som dag. Det gör jag inte nu, även om jag känner mig uppblåst i magen och är allmänt gasig och bubblig. Jag har även märkt att det inte åker ut lika mycket lutinus som tidigare som det gjorde tex på Ruvardag 3 och kände hur det rann ut. Men alla känningar pendlar väldigt mycket från dag till dag och är inte den andra lik.
Jag har ingen aning om allt detta betyder något. Har aldrig i mitt liv varit gravid.
Det är så tärande pykiskt detta. Pendlar mellan hopp och förtvivlan! Men det var lite skönt att skriva av sig faktiskt. Tack för tråden :)
Har du eller ska du tjuvtesta?