Nån mer med bim i slutet på november ?
Jag och min man planerar vårat 5 barn. Har bim den 19november :) skulle vara kul att följas !
Jag och min man planerar vårat 5 barn. Har bim den 19november :) skulle vara kul att följas !
Har bim den 29 november...har dock i princip gett upp hoppet på fler barn då vi försökt i över tre år o det har bara gett ett plus med medföljande missfall. Men försöker lite till för min mans skull....men själv känner jag mest att hoppet är över, att klimakteriet är på väg istället. Varit konstig i humöret senaste månaderna plus att cykeln har blivit mer oregelbunden o den har varit väldigt regelbunden innan...orkar inte hoppas längre, energin är i botten...
Följer gärna!
Har bim den 29 november...har dock i princip gett upp hoppet på fler barn då vi försökt i över tre år o det har bara gett ett plus med medföljande missfall. Men försöker lite till för min mans skull....men själv känner jag mest att hoppet är över, att klimakteriet är på väg istället. Varit konstig i humöret senaste månaderna plus att cykeln har blivit mer oregelbunden o den har varit väldigt regelbunden innan...orkar inte hoppas längre, energin är i botten...
Hur gammal är du (jag vet, man frågar inte en dam om hennes ålder, men ändå)?
Jag har också bim 19 november! Vi kan följas åt!
Jag har Bim 28/11! Är 26 år, 11:e försöket nu i november och har inga barn sedan innan :) ägglossningen ska ske nästa vecka runt den 13/11!
Hur länge har ni försökt? Oj 4 barn redan :D vilken lyx! Och att veta att man kan bli med barn, bara det är ju underbart! Jag har aldrig varit gravid så vet inte ens om jag kan.
Vad roligt att BIM ligger så nära varandra, jag har BIM 20/11. Nu är det den där väntan som kvarstår, kan tiden gå jättefort?
Hur många försök är ni inne på?
Har ni gjort något speciellt för att det ska bli en bebis?
Jag följer gärna! Har BIM 26 november tror jag. Hade en cykel på 34 dagar sist så räknar med att denna också blir lång så slipper jag bli besviken på det åtminstone...
Hej alla! Detta känns som en bra tråd att hänga med på :)
Är 33 år och har startat bebisverkstan för nr 3 nu i november
Har BIM antingen 25/11 eller 26/11 så nu gäller det att pricka in ÄL snart.
Testar med ÄL-stickor från Testlagret men funderar på att även skaffa Clearblues digital advanced ÄL-test. Någon av er som har erfarenhet av dem?
Vi gör vårt första test att bli gravida efter att vi fick barn i september förra året!
Testar med cb digitala test sedan i helgen & det gav utslag på äl (blinkande gubbe) idag ????