• Anonym (Anonym)

Vill knulla honom.

Jag är strax under 20 och är förälskad i en man på 50. Har varit det väldigt länge, och jag kan inte släppa honom trots att tiden går och nya möjligheter kommer. Vi ska ses om några veckor hos honom och jag funderar på att försöka närma mig honom. 

Han är en aning blyg av sig, inte den tuffaste macho-mannen. Han är dock inte fjollig öht utan är en lugn, mjuk och stillsam man helt enkelt. Vi har skrivit ett ganska bra tag, lite då och då. Han har gått med på att träffas ett antal gånger, och själv föreslagit aktiviteter. Jag vet dock inte till 100% om det är för att han tycker synd om mig för att jag inte mår på topp, eller om han faktiskt tycker om mig (om än bara som "vän"). Jag tycker dock att om han skulle vara trött på mig eller ogilla mig så borde han ju kunna säga ifrån när jag föreslår att vi ska ses(?). Det är ju ändå upp till honom att välja. Jag har inte tvingat honom att ses liksom. Men han kanske är svag för att säga nej, då jag visat omtycke, tillit och sårbarhet för honom. Vad tänker/tror ni?

Han har fru, så det kan bli svårare. Men jag är så galen i honom. Jag är inte ful om man säger så, sen finns det ju finare folk här på jorden. Men med rätt medel är jag en helt okej tjej, utseendemässigt. 

Jag skulle så himla gärna vilja kyssa honom och se vart det leder... Men jag vet inte vad han tänker och känner. Jag har frågat runt bland folk och vissa säger att han absolut inte skulle ta hem mig till honom om han inte ville ligga med mig. Andra säger att det kan bli svårt iochmed att han har fru och är hyfsat intellektuell, inte en tölp utan som sagt stillsam av sig.

Vad tänker ni? Har ni förslag på hur jag kan bära mig åt när vi ses? Tror ni han bara träffar mig för att vara "snäll" eller kan han vara intresserad?

• Svar på tråden Vill knulla honom.
  • Anonym (Anonym)
    annabellelee skrev 2018-11-06 17:15:11 följande:

Jaga gärna äldre män, men såna som inte är gifta. Varför vill du ha en man som redan har ett förhållande?

För att jag känner så för honom.
  • Anonym (Anonym)

Någon mer som har tankar kring detta? Vad tror ni han känner för mig?

• Mongoliet
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-06 20:12:23 följande:

Kåt & förälskad tror jag. Bara kör på nu. No holding back liksom.
  • Mongoliet
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-06 20:12:23 följande:

• Underhill
    Mongoliet skrev 2018-11-06 20:18:19 följande:

Svårt att veta givetvis, men skulle tro att han gillar att umgås med dig, annars hade han lämnat/hållit en helt annan distans skulle jag tro. Vad får dig att fråga/tveka på hans intresse?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Man)

Han är vuxen (gott och väl...) så jag tycker han själv får ta ansvar för sina egna beslut och t ex för sitt förhållande till sin fru.
    Det behöver du inte bry dig om.

Om du inte vet var han står i förhållande till dig med du vill gärna veta;
    fråga honom!

Du är ung medan han är mycket mogen och har livserfarenhet.
    När du är nära honom och du känner att ni har harmoni mellan er så berätta något om hur du känner och fråga honom vad han känner. Jag tycker att du utan risk kan berätta att du känner en sexuell attraktion och att du hoppas att han känner lika?
    Det kan nog aldrig få några negativa konsekvenser för dig eller för er relation eftersom jag på din beskrivning förstår att ni redan är nära och förtroliga med varandra.

Att läsa signaler kan vara svårt och er åldersskillnad kan göra det lättare att missförstå. Så det är bara att fråga honom!

• blivandemammaaa

ojoj... låter om en sexig dröm... mmm.. men hade nog inte vågat... många män tycker jag är fet... önskar jag hade självförtroende... jaja... tänk att bli knuffad av en äldre man mmm... har inte haft sex med någon äldre än en oo.a..

mm jaja

• Anonym (Dr. Phil)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-06 12:27:57 följande:

Jag är strax under 20 och är förälskad i en man på 50. Har varit det väldigt länge, och jag kan inte släppa honom trots att tiden går och nya möjligheter kommer. Vi ska ses om några veckor hos honom och jag funderar på att försöka närma mig honom. 

Han är en aning blyg av sig, inte den tuffaste macho-mannen. Han är dock inte fjollig öht utan är en lugn, mjuk och stillsam man helt enkelt. Vi har skrivit ett ganska bra tag, lite då och då. Han har gått med på att träffas ett antal gånger, och själv föreslagit aktiviteter. Jag vet dock inte till 100% om det är för att han tycker synd om mig för att jag inte mår på topp, eller om han faktiskt tycker om mig (om än bara som "vän"). Jag tycker dock att om han skulle vara trött på mig eller ogilla mig så borde han ju kunna säga ifrån när jag föreslår att vi ska ses(?). Det är ju ändå upp till honom att välja. Jag har inte tvingat honom att ses liksom. Men han kanske är svag för att säga nej, då jag visat omtycke, tillit och sårbarhet för honom. Vad tänker/tror ni?

Han har fru, så det kan bli svårare. Men jag är så galen i honom. Jag är inte ful om man säger så, sen finns det ju finare folk här på jorden. Men med rätt medel är jag en helt okej tjej, utseendemässigt. 

Jag skulle så himla gärna vilja kyssa honom och se vart det leder... Men jag vet inte vad han tänker och känner. Jag har frågat runt bland folk och vissa säger att han absolut inte skulle ta hem mig till honom om han inte ville ligga med mig. Andra säger att det kan bli svårt iochmed att han har fru och är hyfsat intellektuell, inte en tölp utan som sagt stillsam av sig.

Vad tänker ni? Har ni förslag på hur jag kan bära mig åt när vi ses? Tror ni han bara träffar mig för att vara "snäll" eller kan han vara intresserad?

Tragisk läsning TS.

Du är 18? Saknar fadersfigur? Du säger att du inte mår bra och att han hjälper dig.

Nej TS, han försöker inte hjälpa dig!. Det han sysslar med kallas ofta för "grooming".  (Googla på det.)

Du säger att du är kär, och i din ålder är det helt naturligt att känna så. Men här kommer din ålder in som ett brev på posten, för det är inte äkta kärlek du känner. Snarare ett behov av att känna närhet till en vuxen.

Hur har du det med mamma och pappa? Har dom funnits där i din uppväxt? (Lite retorisk fråga för jag kan gissa mig till svaret.)

TS du är just nu på väg att göra någon som kan få konsekventer som kommer att påverka resten av ditt liv. Jag tycker du ska göra allt iI din makt för att aldrig prata med honom igen. Sök professionell hjälp innan det slutar illa för dig.

Nu vet jag att chansen att du lyssnar på mig är lika med noll, men nu har jag i alla fall upplyst dig om din ?vän?.

Ta hand om dig TS! Hjärta

• Anonym (sleipner)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-06 16:01:51 följande:
    Jag hoppas du har rätt i att han har fantiserat om att ha sex med mig. Det vore så gulligt och sexigt. Men jag förstår verkligen din poäng i att jag borde låta bli...
    Mongoliet skrev 2018-11-06 14:59:27 följande:

Knulla honom. Antingen blir ni ihop alt fick ni en bra stund ihop förhoppningsvis. Du behöver inte bry dig om att han är gift. Det är bara hans problem.

Vill inte bli ihop utan endast ha en härlig stund. Sant att det bara är hans problem, det är upp till honom att säga ifrån om jag närmar mig!
    Ja, du verkar veta vad du vill, bara att köra då antar jag Skrattande
  • Mongoliet
    Anonym (Dr. Phil) skrev 2018-11-06 20:47:36 följande:

Tragisk läsning TS.

Du är 18? Saknar fadersfigur? Du säger att du inte mår bra och att han hjälper dig.

Nej TS, han försöker inte hjälpa dig!. Det han sysslar med kallas ofta för "grooming".  (Googla på det.)

Du säger att du är kär, och i din ålder är det helt naturligt att känna så. Men här kommer din ålder in som ett brev på posten, för det är inte äkta kärlek du känner. Snarare ett behov av att känna närhet till en vuxen.

Hur har du det med mamma och pappa? Har dom funnits där i din uppväxt? (Lite retorisk fråga för jag kan gissa mig till svaret.)

TS du är just nu på väg att göra någon som kan få konsekventer som kommer att påverka resten av ditt liv. Jag tycker du ska göra allt iI din makt för att aldrig prata med honom igen. Sök professionell hjälp innan det slutar illa för dig.

Nu vet jag att chansen att du lyssnar på mig är lika med noll, men nu har jag i alla fall upplyst dig om din ?vän?.

Ta hand om dig TS!

Grooming på en 18-åring? Trams.
Svar på tråden Vill knulla honom.