Vill knulla honom.
Jag är strax under 20 och är förälskad i en man på 50. Har varit det väldigt länge, och jag kan inte släppa honom trots att tiden går och nya möjligheter kommer. Vi ska ses om några veckor hos honom och jag funderar på att försöka närma mig honom.
Han är en aning blyg av sig, inte den tuffaste macho-mannen. Han är dock inte fjollig öht utan är en lugn, mjuk och stillsam man helt enkelt. Vi har skrivit ett ganska bra tag, lite då och då. Han har gått med på att träffas ett antal gånger, och själv föreslagit aktiviteter. Jag vet dock inte till 100% om det är för att han tycker synd om mig för att jag inte mår på topp, eller om han faktiskt tycker om mig (om än bara som "vän"). Jag tycker dock att om han skulle vara trött på mig eller ogilla mig så borde han ju kunna säga ifrån när jag föreslår att vi ska ses(?). Det är ju ändå upp till honom att välja. Jag har inte tvingat honom att ses liksom. Men han kanske är svag för att säga nej, då jag visat omtycke, tillit och sårbarhet för honom. Vad tänker/tror ni?
Han har fru, så det kan bli svårare. Men jag är så galen i honom. Jag är inte ful om man säger så, sen finns det ju finare folk här på jorden. Men med rätt medel är jag en helt okej tjej, utseendemässigt.
Jag skulle så himla gärna vilja kyssa honom och se vart det leder... Men jag vet inte vad han tänker och känner. Jag har frågat runt bland folk och vissa säger att han absolut inte skulle ta hem mig till honom om han inte ville ligga med mig. Andra säger att det kan bli svårt iochmed att han har fru och är hyfsat intellektuell, inte en tölp utan som sagt stillsam av sig.
Vad tänker ni? Har ni förslag på hur jag kan bära mig åt när vi ses? Tror ni han bara träffar mig för att vara "snäll" eller kan han vara intresserad?