Mahal9100 skrev 2018-11-14 08:58:02 följande:
Tråkigt att höra att det slutade i MF. Har du barn sen tidigare och/eller har du prövat bli gravid igen efter?
Min magkänsla säger till mig att jag inte är gravid längre. Men ska avvakta till söndag och göra ett digitalt test igen, för att se om veckorna är oförändrade eller vad som händer med hormonerna iaf. Vet att hormonerna inte alltid dyker efter MF. Blir jag inte klokare så bokar jag nog privat vul för att bara få veta ist för vänta till 3e dec.
När jag fick första mf hade jag ett barn innan och i den graviditeten blödde jag inte minsta lilla. Efter första mf strulade som sagt äl en del men på andra äl blev jag iaf gravid igen. Jag fick en liten blödning i v 8, färskt blod som en femkrona i trosan, och gjorde ett vul där allt såg bra ut och det blev ett barn. Efter jag fick mitt andra barn fick jag mycket mellanblödningar. Blev oplanerat gravid och fick bruna flytningar redan innan bim och som sedan fortsatte och jag fick mf i v 7. Då kom äl igång direkt men jag blev inte gravid igen förrän på åttonde försöket. Nu är jag i v 6 och har inte blött någonting och inte heller haft några mellanblödningar innan bim. Jag går hos gyn pga mellanblödningarna och har sedan jag plussade tagit Lutinus, ett hormon som hindrar slemhinnan från att släppa, för att minska risken för mf eftersom hon trodde att mellanblödningarna kunde vara orsaken till det senaste mf och att det tog flera försök innan jag blev gravid igen. Så nu är det bara att vänta och se. Jag har ett vul inbokat i början av december då jag är i v 10 så hoppas på att få se ett tickande hjärta då!